Schreiber Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Cross buy er kult, men må man bruke Windows store? For da er det med en gang mindre aktuelt. Vil tro du kan kjøpe fysisk kopi til en plattform og få download code til den andre. Playstation har for øvrig hatt crossbuy lenge, så nytt er det nok ikke. Var heller på tide det kom til XBone og PC. Endret 13. juni 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Forza Horizon 3 ?!?!? EDIT: JAAAAAAAA!!! Endret 13. juni 2016 av TuRb0 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ja! Horizon 3! Og nå på PC! JAAAA! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jepp. For de som er interessert i sånt. Er nok ikke meg. Lite for meg til nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Viser frem vakker natur, også var det selvfølgelig et bilspill. Ja ja, bra for bilspillfans. Hadde det vært free roam i Australia hadde det vært kult for meg også da. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hm hadde tenkt å kjøpe en xbox for å få med meg eksklusive spillene, men virker som ALLE eksklusive spillene også kommer til PC, som Forza Horizon. Lurer på om det er noe poeng å kjøpe en xbox for meg da. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Viser frem vakker natur, også var det selvfølgelig et bilspill. Ja ja, bra for bilspillfans. Hadde det vært free roam i Australia hadde det vært kult for meg også da. Er ikke Horizon free roam da, kan jo kjøre hvor du vil i de spilla. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hm hadde tenkt å kjøpe en xbox for å få med meg eksklusive spillene, men virker som ALLE eksklusive spillene også kommer til PC, som Forza Horizon. Lurer på om det er noe poeng å kjøpe en xbox for meg da. Ser ut som om Xbox blir en brand etterhvert. Bra for meg, og kommer nok til å selge konsollen min om det er tilfellet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Tryne hele streamen min fra konsollen :/ EDIT: Klassisk lukk og åpne på nytt ordnet det Endret 13. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Er ikke Horizon free roam da, kan jo kjøre hvor du vil i de spilla. Å, er det? Det gjør det straks mer kult. Er det begrenset til race, eller kan man kjøre tulling ala GTA også? Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 MS var nødt til å "drepe showet" i år. Slim xbone, racing spill og windows 10. Dette er drit kjedelig, håper de sparer noe bra til slutten. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Er jo bare positivt at det kommer til w10 da, slipper å spille på en maskin som ikke klarer å dra spillet ordenlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Er jo bare positivt at det kommer til w10 da, slipper å spille på en maskin som ikke klarer å dra spillet ordenlig. Forza Horizon 3 i 60fps blir knallere enn pultost! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hvordan det kan være negativt at man får det både til konsoll og PC....er helt forbi meg altså. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Diskusjon server kræsj xD FF XV ser veldig pent og stort ut, men mangler litt godfølelsen for det spillet, kanskje det kommer når jeg spiller spillet fra start. Veldig skandinavisk aksent på han karen der. Edit: BF1 ser veldig forfriskende ut, samtidig er det mere BF, så jeg vet ikke. :/ Endret 13. juni 2016 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hvordan det kan være negativt at man får det både til konsoll og PC....er helt forbi meg altså. Er ikke negativt, jeg bare liker ikke Windows Store, den får spillet til å føles ut som en Applikasjon. Hadde foretrukket Steam, eller bare uten noen tjenester i det hele tatt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Er det Tom Anderson, naboen til Beavis and Butthead som snakker nå? "Aren't you them boys who've been whacking off in my tool shed?" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Er ikke negativt, jeg bare liker ikke Windows Store, den får spillet til å føles ut som en Applikasjon. Hadde foretrukket Steam, eller bare uten noen tjenester i det hele tatt. Var myntet på NinjaVal sitt innlegg 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Yes, endelig i (høst?) kan vi få bakgrunnsmusikk. Blir perfekt med Forza Horizon 3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Minecraft kjøret i år også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå