Akrabra Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Skyrim remake, ikke overraskende egentlig. Så ganske nydelig ut med Godrays, skal innrømme det. Mods på konsoll også. Ikke noe mer av Bethesda Game studios dessverre Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ai ai ai. Nytt Prey. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 De få som hyler, jeg blir flau av å se på.... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 De fleste av disse pressekonferansene er ganske flaue å se på, en del av sjarmen med E3. Syntes ikke Bethesda har så mye å bidra med for å være helt ærlig, helt greit så langt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Fallout 4 får HTC Vive støtte neste år. Damn...glad jeg ikke har fått spilt det noe særlig. For da blir det VR all the way! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Ok, jeg er solgt på Dishonored 2. Selv om ikke resten var bra, så hadde denne konferansen det momentet som man må ha. Ett spill som drar alt opp, og Dishonored var det, for min del. Nok av gameplay, mange kule elementer, og en fantastisk presentasjon av spillet. Endret 13. juni 2016 av Akrabra Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Wow, bare dritt. Absolutt garbage konferanse. 0/10. 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Dishonored så spennende ut, prøvde aldri det første som kom. Men etter jeg så noe gameplay nå, så syns jeg at våpen skudd og "stabbing" virket så puslete? Lite til ingen tyngde i det. Er det bare meg eller fler som merket dette? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Tatt fra Bethesda. "If you own #Skyrim and all its add-ons or own Legendary Edition on Steam, you'll get a free upgrade to Skyrim Special Edition on Oct 28 #BE3" Så det er greit det da. Jeg følte at det var en helt grei konferanse, jeg hadde ikke så store forventninger. Endret 13. juni 2016 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Bethesda skal ifølge ryktene vise dette. Wolfenstein 2 Godt mulig. Er en stund siden forrige, og det var jo bare en liten "expansion". Evil Within 2 Kanskje... Er kanskje for tidlig, men vi får håpe. Var ikke begeistret for det første, men det hadde potensiale. Prey 2 (Re-reveal) Tvilsomt. Har vært dødt for lenge. Det må i så fall være et helt nytt Prey 2, og ikke bare det gamle gravd frem igjen. Skyrim Remastered Håper ikke det. Vil heller ha en Morrowind remake. Dishonered 2 Garantert. + Visstnok nytt Fallout 4-DLC På E3? Kan hende, men tviler litt. Alt utenom Wolfenstein og Evil Within skjedde. Tviler på Wolfenstein 2 dukker opp hos Sony eller MS da. Evil Within 2 kan dog. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Jaja, når BGS måtte vise frem noe småtteri av noe dlc får vi håpe de kommer sterkere tilbake til neste år. Endret 13. juni 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Bethesda skal ifølge ryktene vise dette. Wolfenstein 2 Godt mulig. Er en stund siden forrige, og det var jo bare en liten "expansion". Evil Within 2 Kanskje... Er kanskje for tidlig, men vi får håpe. Var ikke begeistret for det første, men det hadde potensiale. Prey 2 (Re-reveal) Tvilsomt. Har vært dødt for lenge. Det må i så fall være et helt nytt Prey 2, og ikke bare det gamle gravd frem igjen. Skyrim Remastered Håper ikke det. Vil heller ha en Morrowind remake. Dishonered 2 Garantert. + Visstnok nytt Fallout 4-DLC På E3? Kan hende, men tviler litt. Alt utenom Wolfenstein og Evil Within skjedde. Tviler på Wolfenstein 2 dukker opp hos Sony eller MS da. Evil Within 2 kan dog. Måtte kaste inn håndkleet, og gikk til sengs i totiden og fikk ikke sett den konferansen. Er det et "nytt" Prey, eller bare Prey 2 gjennoppstått fra de døde? Dishonored 2 var bekreftet, og Skyrim HD lekket i forkant. Hadde bare et ørlite håp om at det skulle være et BRA Elder Scrolls, men kids vil jo bare ha vakker, hjernedød action i dag. Da blir det Skyrim. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Tatt fra Bethesda. "If you own #Skyrim and all its add-ons or own Legendary Edition on Steam, you'll get a free upgrade to Skyrim Special Edition on Oct 28 #BE3" Så det er greit det da. Jeg følte at det var en helt grei konferanse, jeg hadde ikke så store forventninger. Skulle vel bare mangle. Har ikke sett traileren til Skyrim HD, og bryr meg ikke så mye om det uansett. Men er det så forskjellig fra "gamle" Skyrim med mods? Bedre grafikk, men ellers? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Så jeg fikk strengt tatt rett. Var ikke bare Prey 2. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ikke akkurat stort å tippe det siden det er det ryktene har sagt i lang tid. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Jeg liker ideen om å scrappe planene de hadde originalt for Prey 2, men samtidig, kanskje litt for likt Dead Space? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Her er linken for Youtube Live sin E3-direktesending med Geoff Keighley. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 FYI: Om noen par minutter starter streamen ovenfor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå