Filmvenn Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Yes. Starten ble streamet på Youtube. Ligger der fremdeles. Yes, her er sikkert en link som ikke blir sletta så fort og fra det. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Ooops, trodde ikke E3 startet før i morra? Bra jeg sjekket tidspunktet. Er bare usle to timer til det hele starter, og har fri i morra, så får med meg Bethesda i natt også. Dette blir knall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) STAND BY FOR TITANFALL! Endret 12. juni 2016 av Maury Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Herlig at Titanfall 2 får en skikkelig campaign. Mangelen på en campaign var hovedgrunnen til at jeg holdt meg unna det første spillet. Samme med SW Battlefront. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det var jo en liten historie i MP`en til Titanfall, selv om det ikke var store greier er spillet en av mine favoritter av disse MP-only shooterne til konsoll og PC samme med Overwatch de siste par år. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Ooops, trodde ikke E3 startet før i morra? Bra jeg sjekket tidspunktet. Er bare usle to timer til det hele starter, og har fri i morra, så får med meg Bethesda i natt også. [klipp] Lucky you! Er det noen som vet om det finnes en "vekk meg hvis TESVI annonseres" app? Endret 12. juni 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det kalles "der fikk hele internett en nerdgasm samtidig". Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Bethesda Mandag 13. juni, kl 04:00 twitch Lurer på om denne er litt feil jeg. Jeg ser det står 6 PST, 10 EST. Det er 06.00 CET (Norge) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Ifølge IGN er Bethesda seks timer etter EA, dvs klokken fire i natt. EDIT: BioWare er på nå, og snakker om ME: Andromeda. ME: Andromeda bruker Frostbyte engine, og blir logisk nok større og har mer frihet enn før. Denne gangen er menneskene de fremmede. Vet lite om historien, men traileren slutter med en kvinnelig Shepard som våkner opp i et (tomt?) romskip. Minner meg en del om Farscape, der en fyr fløy tvers over universet med et uhell og måtte finne en vei tilbake. (men det er bare spekulasjon.) Gleder meg. Endret 12. juni 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Nesten tårer i øynene under det lille vi fikk se av Andromeda, musikken var nydelig og minnene fra ME strømmet på Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Mass Effect: Andromeda - More aliens to bone, more planets to destroy and more reporters to punch. Ja, jeg vil tilbake. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 JAAAAAAAAAAAA!! Alien: Colonial Marines 2!!!!! :D :D (sorry, bare kødda... de viser Fifa 17. ZZZzz....) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Som hvert år, ubegripelig uinteressant bit av konferansen dette her for min del ja Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Star Wars musikk? Hm... begynner å våkne nå. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Aldri skjønt hvorfor Jade Raymond gikk til EA. Håper lønna er bra og at hun får brukt litt av sitt talent. Endret 12. juni 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Hvem er hun? Burde jeg vite det? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Hun er ansvarlig for mange Assasins Creed-spill. Ikke de siste 2-3 spilla dog tror jeg. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Hun er ansvarlig for mange Assasins Creed-spill. Ikke de siste 2-3 spilla dog tror jeg. Ja hun var i Ubisoft når de var i den kreative fasen. AC1 er jo egentlig veldig innovativt ift kontrollere, å bruke publikum, historiske korrekte byer etc. Endret 12. juni 2016 av maanemann Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Ah, skjønner. Ikke noe stort tap, med andre ord. Serien begynte å bli seriøst kjedelig, men tok seg opp med Black Flag og Syndicate. Kjedelig konferanse ellers. Bra med litt mer info om Mass Effect: Andromeda, men ellers var det lite. Fikk jo ikke engang vite mer om noen av Star Wars spillene de skrøt av, annet enn at de bekreftet at SW: Battlefront 2 er under utvikling. Men det visste vi jo fra før. For den saks skyld er det vel positivt at hun nå er ansvarlig for Star Wars-spill? Endret 12. juni 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Ah, skjønner. Ikke noe stort tap, med andre ord. Serien begynte å bli seriøst kjedelig, men tok seg opp med Black Flag og Syndicate. [klipp] For den saks skyld er det vel positivt at hun nå er ansvarlig for Star Wars-spill? Uenig i det. AC1 sin setting passer serien best og det var den tittelen som var groundbreaking. Så har jo spillene blitt mer polert etterhvert selvsagt. Hun virker til å være en smart person. Jeg har liksom aldri vært så interessert i Star Wars spill. Så tenker jeg at det er nok av folk som driver med den franchise'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå