thklinge Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Er nok ingen tvil om hvem som "vinner" E3 enda et år... Imponerende! Ja med Xbox/Win10 cross-platform cross-own spill så tar nok MS den ganske greit. Konsollgenerasjoner er over. Xbox/PC irrelevant. Game over. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hva i alle dager er det Kojima-san koker i hop nå da Lenke til kommentar
Bremsespor Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Faen, rakk å få en halvkram en når jeg trodde Silent Hills var tilbake.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sony overkjører MS spillmessig deluxe for min del i hvertfall. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Du er ikke alene der Mala, nesten ikke vært et kjedelig øyeblikk så langt, en godt planlagt presentasjon med mye spill. Veldig The Last of Us vibber. Ok, uendelig med merkelige zombier ødela de vibbene litt. Endret 14. juni 2016 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Days Gone ser da ikke så verst ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Over allerede? Tiden fløy. Knallsterk konferanse. Glad jeg holdt meg våken. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Over allerede. Endret 14. juni 2016 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sony er i en klasse for seg selv i år når det kommer til spill. Det var jo ikke tid til å snakke om dem en gang! Fikk veldig lyst på PSVR nå også. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 En ting er sikkert. Det er ikke manko på kule spill på vei dem kommende årene. Og nå skal jeg gå i en liten koma. Zzzzzzz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sony har absolutt de beste og mest kreative spillstudioene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ja dette var ren fornøyelse, gikk i ett bankende med solide titler her altså Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 En sinnsykt mengde med spennende spill. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Dette var ikke mye å rope hurra for. RE7 i VR vil nok bli sykt bra, men resten av konferansen og spilla, meh. Hvor mange E3s har ikke The Last Guardian vært på nå? Det begynner å bli nok, og det er virkelig på tide at det kommer ut slik at man faktisk får spilt det. GoW ikke noe nytt, samme gamle, men greit det, hvertfall et spill som har noe å komme med. Resten av spilla fristet overhodet ikke. Sony hadde heller ikke noe mot-trekk til Scorpion, ikke overraskende spør du meg. Sony vil og kommer ikke til å kunne henge seg på Microsoft i et kappløp de ikke kan vinne når det gjelder fremtiden med oppgraderinger. For all del, kan komme en slim PS4-versjon, men ikke noen scorpion for å si det sånn. Sony er for gjerrige til det. Endret 14. juni 2016 av Colin. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 The Last Guardian har vært på like mange E3 som Halo 5 var, om jeg ikke tar helt feil. God of War var da noe helt annet enn det samme gamle. Gameplaymessig var det også en forandring, det lille vi så. Og Sony har jo innrømmet at de har PS Neo, men at de ikke ville vise den på E3. Den blir nok langt så kraftig som Scorpio, men vil mest sannsynlig komme i år. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ganske krise at de ikke tør å nevne den i det hele tatt. Spesielt etter at de har sagt den eksisterer og at den vil bli vist på E3. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sony satsa på spill og innfridde ganske bra. Days Gone, Detroit Become Human, Farpoint og Death Standing trigga. Crash blir knall å spille igjen. PSVR er forsatt aktuell og av 50 spill i år burde vel nokre av di passe min smak, + mange vanlige spill som må vurderast til PS4 framover. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ganske krise at de ikke tør å nevne den i det hele tatt. Spesielt etter at de har sagt den eksisterer og at den vil bli vist på E3. De sa den IKKE ville bli vist frem på E3. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Alltid nokre som surrer rundt i smurfedrops tåka si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå