Muggkaare Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Kult!! Ser veldig bra ut. Tenk å spille dette med VR Samme tenkte jeg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Når kan man pre-ordre Steep, tro? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Avslutte med ny IP, nice. Ubisoft konferansen har vært bra, den beste hittil i år. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 For min del så har Ubisoft konferansen vært en ut av de kjedeligste. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 For min del så har Ubisoft konferansen vært en ut av de kjedeligste. Ikke kjedeligere enn EA vel? Syntes dette er en av de beste fra Ubisoft på lenge, men litt for mye prat om filmer og slikt på visse tidspunkt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Syntes rytmen var veldig rar, sånn veldig kul/rask i noen perioder, så snakker om filmen alfor lenge. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Var litt lunken til watch dogs 2 tidligere men må si det begynner å se bra ut håper man kan slippe musikken under missions Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Damn, når han stod på ski var ganske kult. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Steep er ute i desember? I år? Fuck...! :D Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 For min del så har Ubisoft konferansen vært en ut av de kjedeligste. Virkelig? Haha, viser bare hvor forskjellig man vektlegger ting. Selv synes jeg Ubisoft hittil balanserte konferansen best, var noen dødpunkter, men EA, Bethesda og MS hadde langt mer dødtid, og langt mindre interessant å vise frem. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) For min del så har Ubisoft konferansen vært en ut av de kjedeligste. Ikke kjedeligere enn EA vel? Syntes dette er en av de beste fra Ubisoft på lenge, men litt for mye prat om filmer og slikt på visse tidspunkt. Neida, EA har vært den dårligste, jeg er absolutt ikke en fan av Ubisoft, så det kan vel også være en grunn til at jeg ikke likte den. Edit: Ghost Recon, For Honor og South Park ser morsomt ut da. Endret 13. juni 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Ser på IGN at Steep startet som en liten demo til Ghost Recon: Wildlands, men de lagde like greit et helt spill av det. Og faktisk har de jobbet med det i to og et halvt år allerede. Det vil kun være ett fjell, og sømløst online/offline. Lover veldig bra. Hadde håpet på SSX4, men dette er nok det nest beste. Gleder meg som en unge. Elsker snowboardspill, og SSX3 begynner å bli en stund siden. Endret 13. juni 2016 av Schreiber Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Som andre allerede har nevnt. Steep i VR hadde vært spennende! Krysse fingrene at dem enten holder på eller starter om mange nok gnåler om det Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ubisoft var ganske dårlig og alt for lang. For Honor ser bra ut i det minste. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Ny spennende Xbox One Slim. Nye kontrollere. Litt info om en ny og kraftig Xbox. Og cross plattform kjøp av spill mellom Xbox og Windows 10. Sony må enten ha noen helt sinsyke eksklusive spill på lager. Eller ha motsvar på hardware fronten. Skal bli spennende å se... Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Bethesda's Todd Howard Says The Studio Has Two Major Projects Before The Elder Scrolls 6 Oj! Først vente en god stund mer, og så vente på 2 andre ip'er først. Med et optimistisk estimat (et spill i året) er det mindt 3 år unna.... Et nytt TES annonsert i år var ikke realistisk, men at det ikke ble annonsering av tittelen på ny ip en gang overasket meg.... Til dere som mener at EA var den tammeste presentasjonen i år, må selv jeg som TES-lojalist si at B. gir god konkurranse og den tittelen. Da får vi håpe på en spektakulær presentasjon til neste år.... Endret 13. juni 2016 av maanemann Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Men de har begynt å jobbe med neste Elder Scrolls. E3 2016: Bethesda Is Working on The Elder Scrolls 6 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Så trøtt, men må ha med meg Sony sin. Krysser fingrene for litt gameplay av Ni No Kuni 2 og Nier: Automata. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Så trøtt, men må ha med meg Sony sin. Krysser fingrene for litt gameplay av Ni No Kuni 2 og Nier: Automata. Min gode mann, du taler rett til det innerste kammer i mitt hjerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå