Cthulhu Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 AeroCool Dream Box er egentlig et smart byggesett.«Kabinettet» du setter sammen akkurat som du vil Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 hvor tight er dette eller er det mye slark/slapphet i ramma? 3 Lenke til kommentar
mrx00x Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Ser en haug med pvc rør jeg 4 Lenke til kommentar
Zebut Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Litt kult, men det skulle vært åpnet for å integrere kabler og vannkjøling inne i rørene. 1 Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 hvis dette er ganske så tight, noe det faktisk ser ut til å være så kunne man brukt dette istedenfor aluminium t-slot bars til 3d printere og små cnc'er Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 hvor tight er dette eller er det mye slark/slapphet i ramma? Da jeg var ung, var slark i alt! Harru slark i kassa sarem, ja da visste du det var KVALITET. Slark skarru faen meg takke Vårherre for at finnes. Ække noe som slår litt slark i kabinettet når du skal ut og stjæle hest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå