-kga- Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Tiscali og Tele2 har billigere bredbond en Bluecom, men hvordan er de i kvalitet? Har hat Bluecom en stund, men de andre er jo billigere. Har hat bluecom lengere en den bindings tia. Kan ikke få Nextgentel her, men jeg kan vist få de andre det stedet jeg bor. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Tiscali og Tele2 har billigere bredbond en Bluecom, men hvordan er de i kvalitet? Har hat Bluecom en stund, men de andre er jo billigere. Har hat bluecom lengere en den bindings tia. Kan ikke få Nextgentel her, men jeg kan vist få de andre det stedet jeg bor. Du vil vel få kampanjepris hos Bluecom hvis du binder deg i et nytt år, hvor mye betaler du i dag? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ingen grund til og gå fra bluecom... men du kan jo se på www.firstmile.no også som ett alternative. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Ingen grund til og gå fra bluecom... men du kan jo se på www.firstmile.no også som ett alternative. Firstmile hadde noen lovede tilbud ja, bare syn de ikke har bygd ut her jeg er. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Du må ihverfall ikke ta Tiscali...Les andre tråder om denm her på forumet så skjønner du hvorfor du må ligge unna dem... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg synnes der jeg har vært innom bredbånd med Tele2 har greit. Jeg opplevde noen problemmer med å innstalere bredbånd tilTele2, men fikk ganske god hjelp. Det hjalp riktignok ikke så mye men jeg fant ut jeg hadde kobla ledningene feil... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 ALDRI KJØP TISCALI!! Har hatt det i 2mnd nå og er dritt missfornøyd! Hadde det i 2 uker før adsl boksen tok kvelden. Sendte den tilbake, og fikk den til bake med en adapter på 15V kontra den gamle på 9V. Og de brukte godt over 1 mnd på å sende min nye startpakke.. Dritselskap.. Lenke til kommentar
frowe Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg har tiscali og er meget godt fornøyd, hadde bluecom før, det skal jeg aldri ha igjen i allefall mvh F.W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå