ChiaroScuro Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg ligger i senga med trådløst tastatur og mus i fanget. Jeg bruker en flatskjern tv med VGA inngang. OS er win10 Når jeg slår på PCen er skermbildet for stort. Ikke mye, men skjuler devis iconene på venstre side. Løsningen jeg bruker er som følger: Høyreklikk skjermen Velg skjerminstillinger Velg avanserte innstillinger 1024 x 768 (anbefalt) er valgt. Velger en hvilken som helst annen Klkker bruk Når jeg får valget "bruk ny innstilling eller gjenopprett gammel innstilling" velger jeg Gjenopprett. Alt blir så OK. Det må være en enklere måte? Gode idèer mottas med takk. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 har du ikke andre alternativer enn VGA ? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 har du ikke andre alternativer enn VGA ? Nei. PCen er en gammel 32 bit Lenovo. Den har kun VGA (SVGA) port. Jeg har en annen PC med Hdmi, men TVens 2 Hdmi innganger er opptatt AppleTV og en Sat mottager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå