hjalle Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Fikk i går en WD disk på 100 gb som lager noen merkelige klikkelyder, og i tillegg begynner den plutselig å "surre" som en stor sverm bed bier,dette står på i bare noen sekunder før det blir stilt. Etter en tid kommer det tilbake igjen, bør jeg retunere den å få en ny? Er dette et problem på WD eller? Har aldri hatt WD disker før har brukt Ibm uten store problem. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg hadde samme "problemet" den første uken i bruk jeg også. Det er for 3-4 måneder siden. Etter den uken har jeg aldri hørt noe. Hvis "problemet" varer lengre enn en uke eller to, så vil jeg anbefale deg å returnere den. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 http://support.wdc.com/download/index.asp Kjør diagnostic. Er det noe feil kontakt WD support, så får du sikkert en ny disk:D Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har hørt om dette før. Tror det var noe med at harddisken de første oppstartene (5 el 10) kjører en ekstra verifisering av data som blir skrevet til den, for å sjekke at alt er som det skal være i begynnelsen. Disken vil også være tregere i denne perioden. Etter dette er alt normalt. Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Problemet løst snakket med Psdata og de sendte en ny WD på 120 gb som forhåndsertatning i tillegg sendte de den il så jeg har den i morgen, er ikke det service så vet ikke jeg. :grin: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Oj! Wow, godt å se at noen faktisk gjør dette enda. Jeg fikk faktisk samme behandling fra psdata gjeldende et skjermkort. De sendte erstatning, og jeg fikk beholde skjermkortet jeg hadde fått til erstatningen ankom. Det samme må jeg si om scancom. De også har eksepsjonell kundebehandling (etter mine to erfaringer). Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Har nå innstallert den nye WD 120 gb disken og den går som en drøm, kan nesten ikke høre den, igjen må jeg bare berømme PSDATA for god service,her har andre web butikker noe å lere Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Godt og høre.. WD har faktisk god support.Jeg har en defekt 30gb hd som er nesten to år, tok den RMA på support sida. Noen dager senere fikk jeg en mail : When your drive is received, your replacement drive is sent to the ship-to address you provided. It usually takes 7 to 9 business days from the day our warehouse receives your drive before you receive the replacement drive. BRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå