Dag Arild Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 HEi er det noen som kan hjelpe med tips for hva retningslinjer det gjelder for ladestasjon for elbil? MVH Dag Lenke til kommentar
fsn Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 hei. skal opp til samme eksamen imorgen og har forhørt meg litt rund og fikke dette til svar fra en montør. Du må ha jordfeilbryter type b på kursen ihvertfall. Finnes flere forskjellige typer ladere. F.eks. fra Salto. Den kan programmes fra 32A lading til 6A lading så det jeg gjorde var å gå inn på Salto sine hjemmesider å lastet ned spesiifikasjonsehefter der ifra slik at når vi får vite mer om installasjonen imorgen kan man ta en bestemmelse på hvilken løsning man skal gå for kan være lurt å lese litt i montørhåndboka om emnet og Lenke til kommentar
Dag Arild Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 hei. skal opp til samme eksamen imorgen og har forhørt meg litt rund og fikke dette til svar fra en montør. Du må ha jordfeilbryter type b på kursen ihvertfall. Finnes flere forskjellige typer ladere. F.eks. fra Salto. Den kan programmes fra 32A lading til 6A lading så det jeg gjorde var å gå inn på Salto sine hjemmesider å lastet ned spesiifikasjonsehefter der ifra slik at når vi får vite mer om installasjonen imorgen kan man ta en bestemmelse på hvilken løsning man skal gå for kan være lurt å lese litt i montørhåndboka om emnet og Takk for tips, sitter og jobber med oppgaven nå. har skrive litt om dei andre oppgavene. men er usikker på hvor konkret svar dei ønsker. Jobber ikke med faget så er litt usikker på ting om det skal vere helt konkret. Er du godt i gang? Lenke til kommentar
Dag Arild Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 hei. skal opp til samme eksamen imorgen og har forhørt meg litt rund og fikke dette til svar fra en montør. Du må ha jordfeilbryter type b på kursen ihvertfall. Finnes flere forskjellige typer ladere. F.eks. fra Salto. Den kan programmes fra 32A lading til 6A lading så det jeg gjorde var å gå inn på Salto sine hjemmesider å lastet ned spesiifikasjonsehefter der ifra slik at når vi får vite mer om installasjonen imorgen kan man ta en bestemmelse på hvilken løsning man skal gå for kan være lurt å lese litt i montørhåndboka om emnet og Har fått lånt meg Nek siste utgave så får lese litt om ladestasjoner der. er vel ikke så spesielt. Lenke til kommentar
Dag Arild Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 hei. skal opp til samme eksamen imorgen og har forhørt meg litt rund og fikke dette til svar fra en montør. Du må ha jordfeilbryter type b på kursen ihvertfall. Finnes flere forskjellige typer ladere. F.eks. fra Salto. Den kan programmes fra 32A lading til 6A lading så det jeg gjorde var å gå inn på Salto sine hjemmesider å lastet ned spesiifikasjonsehefter der ifra slik at når vi får vite mer om installasjonen imorgen kan man ta en bestemmelse på hvilken løsning man skal gå for kan være lurt å lese litt i montørhåndboka om emnet og Har fått lånt meg Nek siste utgave så får lese litt om ladestasjoner der. er vel ikke så spesielt. Oppgave med tilrettelegging for eldre, er vel mulig montering av en rullestolheis, det? Forslag til andre typiske tilrettelegginger i bolig for eldre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå