Helpless/Green Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Når jeg kobler HDMI-kabelen til laptopen og velger å kjøre på kun skjerm 2 (TV'en) så blir bildet mye mindre på TV'en.Det fyller bare 2/3 skjermen. Som en skjerm inni en skjerm. Kjører jeg på begge skjermer blir hele TV-skjermen fylt sånn som jeg vil ha det.Hva gjør jeg galt? Jeg er langt i fra noe wiz-kid innen tech. Helt gjennomsnittlig.Dette har fungert på den forrige laptopen, men da gikk det på Windows 8 og ikke Windows 10. Noen som vet? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Når jeg kobler HDMI-kabelen til laptopen og velger å kjøre på kun skjerm 2 (TV'en) så blir bildet mye mindre på TV'en. Det fyller bare 2/3 skjermen. Som en skjerm inni en skjerm. Kjører jeg på begge skjermer blir hele TV-skjermen fylt sånn som jeg vil ha det. Hva gjør jeg galt? Jeg er langt i fra noe wiz-kid innen tech. Helt gjennomsnittlig. Dette har fungert på den forrige laptopen, men da gikk det på Windows 8 og ikke Windows 10. Noen som vet? Fuck.jpg Når du kun vil ha bilde på TV'n, har du da satt native oppløsingen som TV'n din støtter? (1920*1080?) Har du forsøkt å skalere bildet? (Det må jeg når jeg er tilkoblet TV'n, men dette er et AMD skjermkort da - Overscan/Underscan heter det vel da). Endret 1. juni 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå