akelbo Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Gå til krig med kjemperoboter på en helt ny øy.Just Cause 3 får ny utvidelse neste uke Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Mon tro om det hadde vært en idé å fikse kritiske bugs, før man slipper DLC? Jeg har stadig ikke fått spilt spillet pga kræsj... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 PS4-versjonen er visst helt ødelagt etter forrige patch. Synes det er merkelig at de prioriterer DLC foran eventuelle kritiske oppdateringer, burde være en relativt høy prioritet at spillet faktisk er spillbart før det gis ut nytt innhold. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Bra dette, men hvorfor i helsike har jeg aldri fått beskjed om at første DLC kom i mars? Har gledet meg til den lenge, men aldri fått beskjed noe sted om at den er kommet - selv ikke i spillet. WTF? Alt jeg vet er at den "kommer snart", og den kom for to måneder siden? Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 PS4-versjonen er visst helt ødelagt etter forrige patch. Synes det er merkelig at de prioriterer DLC foran eventuelle kritiske oppdateringer, burde være en relativt høy prioritet at spillet faktisk er spillbart før det gis ut nytt innhold. Kjøpte spillet igår da det var halv pris for Playstation Plus-medlemmer. Drøye 250 kr for et slikt spill er billig! Har spilt det i et par timer til nå, og funker bra foreløpig. Litt lagg på skjermen når ting beveger seg raskt, men det var et problem jeg var klar over. Kjøpte også Nathan Drake Collection for ca samme pris. Anbefales! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Kjøpte spillet igår da det var halv pris for Playstation Plus-medlemmer. Drøye 250 kr for et slikt spill er billig! Har spilt det i et par timer til nå, og funker bra foreløpig. Litt lagg på skjermen når ting beveger seg raskt, men det var et problem jeg var klar over. Kjøpte også Nathan Drake Collection for ca samme pris. Anbefales! Det er jo positivt å høre, kanskje jeg skulle slått til jeg også nå som det er salg, har bare blitt veldig skremt av noen av erfaringene jeg har lest rundt om kring, er lite positivt å finne når det gjelder performance til PS4-versjonen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Prøvde spillet på PS4 igår. Forferdelig bildeflyt. Er på tide både Sony og Microsoft får på plass krav om stabile 30 FPS på maskinene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå