Cthulhu Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Dette er et Lian Li-skrivebord med et Lian Li-vannkjølt Lian Li-kabinett som har en Lian Li-strømforsyning Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Lian-Li sine kabinetter har dessverre tapt seg ganske kraftig de siste 10-15 årene. Tidligere var de kjent for soilde, innovative, stilrene, "high-end" kabinetter - et segment de fortsatt har produkter i - mens nå har de beveget seg mer og mer over i segmentet hvor glorete led-lys og plexiglass er gjeldende. I tillegg er det andre produsenter som ligger lenger fremme med nyvinninger, slik som feks. Fractal Design og Corsair. Jeg har en mistanke om at det å gå inn på nye markeder er en strategi for å bøte på synkende markedsandeler, men jeg har mine tvil til at dette har noe for seg. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Lian-Li sine kabinetter har dessverre tapt seg ganske kraftig de siste 10-15 årene. Tidligere var de kjent for soilde, innovative, stilrene, "high-end" kabinetter - et segment de fortsatt har produkter i - mens nå har de beveget seg mer og mer over i segmentet hvor glorete led-lys og plexiglass er gjeldende. I tillegg er det andre produsenter som ligger lenger fremme med nyvinninger, slik som feks. Fractal Design og Corsair. Jeg har en mistanke om at det å gå inn på nye markeder er en strategi for å bøte på synkende markedsandeler, men jeg har mine tvil til at dette har noe for seg. Du kan sjekke ut dan case som er laget i samarbeid med lian li. Det ser stilrent ut https://www.dan-cases.com/dana4.php Er dette kabinetter med ferdiglaget vannkjøling? Eller må man kjøpe og sette sammen vannkjølingen selv? Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Du kan sjekke ut dan case som er laget i samarbeid med lian li. Det ser stilrent ut https://www.dan-cases.com/dana4.php Det er ikke lagd i samarbeid med Lian-Li - de er kun produsent. Alle aspekter av kabinettet er designet og utformet av Daniel selv. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Sjekk det øverste bildet. Kan ikke se hva som holder skjermen oppe. Hva slags festeanordning??? Ser dritkult ut. Jeg vil og ha svevende skjerm. Noen som har flere bilder?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå