Fotoskrulla Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Tresfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Ja hvilken smukt sted..det har du ret i ..synes billede 2 er bedst..Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 Ja hvilken smukt sted..det har du ret i ..synes billede 2 er bedst..Hilsen Suss Godmorgen Suss! Ja, norske fjorder og fjell har noe ekstra flott over seg. Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Typisk vestlandsfjordlandskap som var veldig fint fotografert! Tror jeg er enig med Suss her...V2 er finest! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Ble jo nesten malerisk (v1) Flotte omgivelser du fanger, og bearbeider på din kreative måte:-) Egentlig veldig store kontraster i det vi fanger med kamera, men gleden er den samme:-) 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Flotte bilder av vakkert landskap. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 To nydelige landskapsbilder , fine komposisjoner og med fin fargepalett og et fint lys. Liker begge to . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 V2 på meg her. Liksom ikke særlig vits i å skrive mer når alt står, sitter og ligger som det skal. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 V2 på meg her. Liksom ikke særlig vits i å skrive mer når alt står, sitter og ligger som det skal. Roar To nydelige landskapsbilder , fine komposisjoner og med fin fargepalett og et fint lys. Liker begge to . Mvh Alec Flotte bilder av vakkert landskap. Mvh. Rolf Ble jo nesten malerisk (v1) Flotte omgivelser du fanger, og bearbeider på din kreative måte:-) Egentlig veldig store kontraster i det vi fanger med kamera, men gleden er den samme:-) Typisk vestlandsfjordlandskap som var veldig fint fotografert! Tror jeg er enig med Suss her...V2 er finest! Mvh Fredrik Tusen takk for fine tilbakemeldinger alle sammen! Foto er liksom mitt lille fristed i en ellers travel hverdag. Når jeg er i fotomodus, da koser jeg meg. (Helst alene da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg