Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 En klatrer... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hva er dette for noe da, en Kaprifol kanskje? Morsomt at den har blomsten midt i bladet (hvis det er det det er da..) Jeg vet ikke helt hvilken jeg skal velge meg i dag..., kanskje den siste.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hva er dette for noe da, en Kaprifol kanskje? Morsomt at den har blomsten midt i bladet (hvis det er det det er da..) Jeg vet ikke helt hvilken jeg skal velge meg i dag..., kanskje den siste.. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Hva det er aner jeg ikke , så er jeg da ekstra grønn på blomsterområdet . Om det er blomsten som sitter midt i bladet skal jeg finne ut av når den blomstrer . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Snupper V2 der jeg ville tatt en ørliten beskjæring nede istedenfor omtrent kant i kant som sjelden blir bra. Etter at Ca. 1 cm er fjernet nede kan man begynne å studere nervesystemet og alle dets linjer. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg