m0en Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Hei, Er ferdig med Matte 2P og Norsk bokmål skriftlig eksamen, hadde de 27. og 29.(VG3) Får vi svar før skoleslutt? Endret 31. mai 2016 av m0en Lenke til kommentar
Thousand Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Hei ja, du får svar før skoleslutt. Karakterene må settes før de kommer på vitnemålet/karakterkortet, som blir delt ut siste dag før sommerferien. Endret 1. juni 2016 av Thousand Lenke til kommentar
Exame Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Du får svar i løpet av sommeren. Karakterkortet kommer før skoleslutt, men eksamensresultatene og vitnemålet blir sendt i posten (og på nettet tror jeg). Vet ikke datoer... Lenke til kommentar
Niklas0o0 Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Bare å sjekke tidligere eksamens tråder, så finner du nok ut av det. Tror som han ovenfor sier, at du får norsk karakterene noen dager etter sommerferie, mens matte karakterene burde logisk sett komme 3 dager tidligere. Lenke til kommentar
m0en Skrevet 1. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2016 Bare å sjekke tidligere eksamens tråder, så finner du nok ut av det. Tror som han ovenfor sier, at du får norsk karakterene noen dager etter sommerferie, mens matte karakterene burde logisk sett komme 3 dager tidligere. Aha, I see. Skal til USA på skole i midten av August skjønner du. Så må sende inn vitnemålet mitt så fort som mulig så jeg får søkt Lånekassen! Så trenger det fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå