Gå til innhold

[Løst] Vurderer Huawei P9 Lite...


Anbefalte innlegg

Vurderer å gå inn til innkjøp av nevnte modell, etter hva jeg har forstått går jeg glipp av litt bedre byggkvalitet(metall bak), dobbel "leica" kamera og gorilla glass i front ift p9 versjonen. 

 

Er det noe annet jeg bør være obs på? Og er det ett stort problem ang glasset foran? Har mobilen som regel i "lommebok" slik at skjerm er lite utsatt, men har dog klart å knuse en Z3C tidligere.

 

Etter hva jeg forstår er dette en bra telefon i den prisklassen og personlig trenger jeg ikke mye ut av en telefon foruten greit batteri tid. 

 

Er dritt lei av WP'en jeg har nå da den er utrolig dårlig på mange ting og mangler applikasjoner med den funksjonaliteten jeg trenger i hverdagen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938

p9 lite er en nydelig telefon. Man får latterlig mye for pengene. Jeg bruker den for det meste til surfing, facebook, instagram, snapchat osv. Altså vanlige ting. Ingen grunn til å kjøpe en dyrere telefon. Den er meget rask fungerer veldig bra. Anbefales!

Kjempe fornøyd, eneste jeg har og utsette noe på er at BT audio ikke har like god lyd som min forrige mobil

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

p9 lite er en nydelig telefon. Man får latterlig mye for pengene. Jeg bruker den for det meste til surfing, facebook, instagram, snapchat osv. Altså vanlige ting. Ingen grunn til å kjøpe en dyrere telefon. Den er meget rask fungerer veldig bra. Anbefales!

Henger meg på, også veldig fornøyd. Mobilen føles solid og er rask

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...