Gå til innhold

Kjæresten skal på Backpacking

Anbefalte innlegg

Hei, kjæresten min og jeg snakket litt i dag om at han i vinter hadde lyst å dra på backpacking. Snakk om han kommer til å bli borte i ca 3 uker. Lurer på om det er noen her som har erfaringer med dette at en nær deg drar bort i ukjente kontinenter alene i en så ''lang'' periode. Kjenner på meg at jeg allerede smågruer meg litt, hehe.. Jeg vil at han skal dra å kommer til å oppfordre han til det på grunn av alle de opplevelsene han får med seg og alt en lærer når man er på en sånn tur. Vil ikke være kjæresten som sier at han ikke kan gjøre ditten og datten og i senere tid angrer på at han er sammen med meg fordi jeg lar han ikke få lov til noe. 

Noen her som har noen ord å tildele her om hvordan jeg skal selv tenke angående dette? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke mye erfaring med det, men backpacking har ikke noe dårlig rykte  :)  Er vanligvis trygt å reise rundt, så tror du kan ta det med ro. Skjønner at du er redd for han, men har reist litt selv, og har kun god erfaring med det. Er kjempefint å se verden!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for respons! Vet jeg igrunnen ikke har noe å bekymre meg for, men er alltid en stemme i hode som sier det motsatte i blant.. :/ Å se verden på den måten er absolutt noe alle burde få med seg før man blir for gammel med familie osv, da det kan bli vanskeligere å se verden på den samme måten! 

Lenke til kommentar

Du er ikke egentlig redd for at han skal vifte med tøysepølsa da? :ph34r:

Well now I do.. :(

Haha neida, trur ikke det er det som er i interesse når han skal dra på backpackingtur for å oppleve natur og andre livsforhold:P Kan da komme i tankene at det kan bekymre meg litt, men da er det godt å tenke at han aldri kunne gjort noe sånt mot meg, hehe :)

Lenke til kommentar

Det er kanskje ikke praktisk mulig å reise sammen med ham i 3 uker, men jeg anbefaler å reise ned og ta en del av reisen sammen med ham og i alle fall treffe ham i en av byene underveis og oppleve litt sammen med ham. Han kan da gjerne være "lokal guide" for deg.

Man kan få til mye på en langhelg og det er sikkert byer under turen hans som man kan komme seg til for en overkommelig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...