Trigio Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Har en mappe med 40gb med mp3'er på en disk, når jeg prøver og åpne den mappen får jeg denne meldingen : F:\mp3 is not accessible , Access is denied. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvilket operativsystem bruker du? Hvis du benytter Windows NT eller 2000 så ser det ut som du har logget deg på som en bruker som ikke har tilgang til denne mappen. Hvis du ser på mappens egenskaper (properties) står det noe spesielt der? Lenke til kommentar
Trigio Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Det er merket av på read only og hver gang jeg tar den av så kommer den automatisk på igjen! . ? ? ? Bruker WINXP , er logget på som admin_-- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bare marker hele katalogen eller søk på *.* i den aktuelle kataloen og trykk egenskaper på samtlige filer etterpå. Da fjerner du haken ved "read only". Volia, problem løst. (Hvis jeg forsto problemet ditt riktig da) PS. Du kan godt redigere det første innlegget ditt og gi denne tråden en mer forklarende overskrift og et mer forklarende førsteinnlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå