Gå til innhold

Telio legger ned kontant mobilt bredbånd.

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

"Hei! Vi har valgt å avslutte tjenesten Kontant. Som kontantkunde kan du bruke tjenesten frem til 31. august 2016, men du kan ikke fylle på saldo etter 31. juli 2016. Saldoen og abonnementet blir slettet den 31. august 2016. Dersom du har spørsmål, ring oss på 02101. Vi ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Telio"

Jaja, jeg trenger det ikke lenger uansett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

"Hei! Vi har valgt å avslutte tjenesten Kontant. Som kontantkunde kan du bruke tjenesten frem til 31. august 2016, men du kan ikke fylle på saldo etter 31. juli 2016. Saldoen og abonnementet blir slettet den 31. august 2016. Dersom du har spørsmål, ring oss på 02101. Vi ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Telio"

Uff, uff -  Får håpe det bare gjelder kontaktkort telefon, og ikke kontantkort mobilt bredbånd (jeg har iallefall ikke fått noe varsel fra dem) . Bruker det når jeg er i områder uten telenor 4G men hvor netcom har 4G. 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Uff, uff -  Får håpe det bare gjelder kontaktkort telefon, og ikke kontantkort mobilt bredbånd (jeg har iallefall ikke fått noe varsel fra dem) . Bruker det når jeg er i områder uten telenor 4G men hvor netcom har 4G.

Dette gjelder IKKE telefon. Det gjelder kun mobilt bredbånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...