Gå til innhold

Nyeste version av Morpheus er ute!

Anbefalte innlegg

Morpheus suger jo vilt da!!

første sangen jeg lastet ned, ble helt ødelagt, sannsynligvis pga at den laster ned fra flere på en gang, og klarte ikke å mikse de sammen skikkelig. (midt i sangen begynnte den å spille dobbelt, fra forskjellige steder i sangen)

Den laster vel egentlig ned fra flere samtidig fordi det skal gå raskere, men det hjalp ikke, fordi jeg fikk bare 5-6 KB/s med ISDN.

Ikke nok med det, jeg ble gal av den reklame banneren!! herregud! en svær banner som blinker rød/hvit i et enormt tempo! det var umulig å prøve å ungå å se den. (det stod selvsagt at jeg hadde vunnet)

Aldri mer Morpheus.

WinMX er mye bedre. (der finner du alle sangene du vil ha)

Direct Connect og er bra (der finner du litt sanger, men der får du alltid lastet ned det du vil ha, med høy hastighet - ikke noe "busy - queuable")

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-26 18:10, GeeZuZz skrev:

Morpheus suger jo vilt da!!

første sangen jeg lastet ned, ble helt ødelagt, sannsynligvis pga at den laster ned fra flere på en gang, og klarte ikke å mikse de sammen skikkelig. (midt i sangen begynnte den å spille dobbelt, fra forskjellige steder i sangen)

ALDRI vært borti...

Quote:

Den laster vel egentlig ned fra flere samtidig fordi det skal gå raskere, men det hjalp ikke, fordi jeg fikk bare 5-6 KB/s med ISDN.

Helt genialt konsept det der

Quote:

Ikke nok med det, jeg ble gal av den reklame banneren!! herregud! en svær banner som blinker rød/hvit i et enormt tempo! det var umulig å prøve å ungå å se den. (det stod selvsagt at jeg hadde vunnet)

Aldri mer Morpheus.

Well its free aint it. Whaddya gonna do...

Quote:

WinMX er mye bedre. (der finner du alle sangene du vil ha)

Direct Connect og er bra (der finner du litt sanger, men der får du alltid lastet ned det du vil ha, med høy hastighet - ikke noe "busy - queuable")

Du finner de nok ja:Riktig, men får jo **** ikke laste ned en ***** sang derfra etter som samtlige er [busy - Queable] hater det prog'et.

Hvorfor ikke prøve Grockster? Mye det samme, men den kuleste "Velkomstskjermen" og feteste logo...

Er det her Grockster finnes?

Lenke til kommentar

Ikke for å starte noen debatt om ulovligheter med programvare, men det er jo mulig å cracke kazaa slik at en kan kjøre det uten cydoor-spyware programvaren som følger med....

Vil presisere at dette juridisk faktisk er lovlig, derfor kazaa ikke har noe i sine retningslinjer om at en må godta installasjon av spyware for å bruke programmet. Dessuten kan en jo også diskutere lovligheten av spyware i det hele tatt, da det ikke er lov å innhente data om bruker uten dens utrykkelige samtykke....

Lenke til kommentar

Hei.

Laste ned den nye Kazaa 1.5 etter at jeg fikk "stopp"på lastingen med Morpheus.

For dem som har en del "unfinished downloads",vil jeg råde dem å flytte de uferdige filene til den nye Kazaa My shared folder.Etter å ha restarte Kazaa 1.5 forsetter man nedlastningen der Morpheus stoppet:)

KaZaA og spy-ware:

prøv å laste ned AD-aware 5.46 fra http://download.cnet.com/

denne kan scanne og fjerne store deler av spy-ware'en

på hardisker,minne og Registry

Good løkk!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-26 22:40, asad skrev:

Trodde jeg var den eneste med dette problemet!Samme ommer opp hos meg " You running a old version of...."

ARG!!!!

Jeg fikk nettopp samme meldingingen... noe så enormt "#¤"!?. Gidder ikke å laste ned KaZaA enda... Morpeheus kommer vel snart ut med ny versjon...

Lenke til kommentar

Til deg som foreslo å bruke Ad-Aware til å fjerne Spy-ware hos KaZaA; programmet blir ikke fornøyd etter dette... man må installere på nytt.

Og til deg som foreslo å modifisere KaZaA til å ikke inneholde spy-ware, har du noe mer informasjo om dette. En ting er sikkert, spy-ware må da være heller tvilsomt når det gjelder lovlighet?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke gi noen link til cracken som gjør slik at Kazaa kjører selv om du fjerner cydoor-spyware, men jeg kan vel si så mye at den burde være lett å finne hvis du bruker en av de store søkemotorene på nettet.

Det som blir gjort er at det blir lastet en såkalt "loader" i minnet som lurer kazaa til å tro at cydoor-programvaren eksisterer selv om den faktisk er fjernet. Kazaa vil derfor kjøre uten cydoor.

Teknisk sett har en heller ikke modifisert koden på Kazaa før den blir lastet i minnet, så det kan jo i det hele tatt diskuteres om det er cracking....

(beveger vel meg på grensen til hva jeg kan tillate meg uten å bryte pkt. 5 i rettningslinjene, så det får bli med dette).

[ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-02-27 11:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-26 12:51, eunaas skrev:

...det virker heos meg også... men kazaa (som jeg synes er bedre -mer utvalg.) har sluttet å virke! får bare "faild" mår jeg skal laste ned noe....

Hahaha..Kazaa, Morpheus, Grokster og Gnutella +++ bruker samme server eller hva jeg skal kalle det :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...