Gå til innhold

Nyeste version av Morpheus er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-26 12:51, eunaas skrev:

...det virker heos meg også... men kazaa (som jeg synes er bedre -mer utvalg.) har sluttet å virke! får bare "faild" mår jeg skal laste ned noe....




 

Gidder du å forklare hvorfor kazza er bedre en morpheus når begge to bruker samme p2p nettverk?

 

Ganske bra gjort å påstå noe sånt :razz:

Lenke til kommentar

tar jeg ikke helt feil, finnes det ingen ny morpheus, men det er en ny kazaa, morpheus er helt likt kazaa og hvis holder musa over ikonet til morpheus nede ved klokka (har glemt hva det heter) så ser du det for der står det kazaa. Så det er bare å bytte til kazaa, for den har akkurat kommet i en ny og bedre versjon, or dermed er sikkert p2p nettverket til kazaa oppgradert til denne versjonen også, og derfor virker ikke morpheus..

(dette er såklart bare noe jeg antar..)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-26 12:51, eunaas skrev:

...det virker heos meg også... men kazaa (som jeg synes er bedre -mer utvalg.) har sluttet å virke! får bare "faild" mår jeg skal laste ned noe....


 

He he sier du det?

Den "faild" kan være at harddisk partisjonen din som du laster ned på er full.

Får selv noen ganger Faild, men da trykker jeg bare resume....Vips! Downloading..

Lenke til kommentar

Morpheus 2.0 er ikke kommet enda. Den kommer om ikke så lenge, og er XP kompatibel.

Jeg kjører fremdeles morpheus 1.3 og den fungerer utmerket med XP, men jeg vet om mange som har problemer med XP og Morpheus...so I don`t know what the problem is.

 

Morpheus 2.0 blir gratis når den kommer, men hvis du vil slippe all reklamen må du betale en liten sum...

 

mvh

 

Stefan

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-26 16:29, B|Real skrev:

Hmz...er det flere som har problemer og får feilmeldingen om at du må laste ned den nyeste versjonen, selv om du har oppdatert?


 

Ja, får den samme feilmeldinga, den er sinnsykt irriterende, siden jeg har endel divx'er som jeg ikke får lasta ned ferdig.

 

Syntes det er en ganske useriøs måte og få brukerne til å laste ned en ny versjon på, som tydeligvis ikke er gitt ut enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...