Enceladus Skrevet 31. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Sliter med å få Bluetooth til å fungere i Windows 10 på min stasjonære pc. Den finner ingen andre eneheter. Hverken min mobiltelefon eller mine Denon AH-GC20 hodelefoner. Har en Kinivo Bluetooth dongle koblet til en av USB portene på pcen (har forsøkt flere porter, både, 2.0 og 3.0) https://support.kinivo.com/customer/portal/topics/302918?t=536917&article=1516760&title=Pairing%20the%20BTD-300%20or%20BTD-400%20with%20any%20Bluetooth%20device Da jeg fikk Kinivo donglen og fungerte den fint en stund inntil jeg dro den ut av USB porten. Siden har den ikke fungert. Har forsøkt å legge inn driveren på nytt gjentatte ganger med omstart av pcen men til ingen nytte. Har også forsøkt å fjerne alle Bluetooth drivere tli windows og så startet om igjen. De legges inn automatisk sammen med driveren til Kinivo dongle når den settes i en usb port. Ingen endringer. Har tidligere hatt noen dongles fra Clas Ohlson. Samme problem med de også. En annen merkelig ting her er også at jeg mangler knappen for å skru av og på bluetooth i windows 10. Denne knappen er tilstedes på min Surface Pro 4. Hvorfor har jeg ikke en slik knapp på den stasjonære pcen? Se vedlagte bilder. Hva kan være galt her? Endret 31. mai 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå