übermensch Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 B.Jarne, no tia du still! Prata høl i haue på me Treff meg Lenke til kommentar
300TDT Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Oppgava beskriver: "Du skal delta i montering og idriftsetting av en kundesentral. Anlegget kommer i deler" Her blir det lite vedlikehold eller overhaling. Tenker det samme, kommer slike anlegg med ferdig pls program? Lenke til kommentar
Ziegler-Nichols Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 B.Jarne, no tia du still! Prata høl i haue på me Treff meg 10av10 Lenke til kommentar
Kalibrert Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Er mulig at en av oppgavene går ut på å kalibrere en av temperaturtransmitter. Kan noen å kalibrere temperaturtransmitter? Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Oppgava beskriver: "Du skal delta i montering og idriftsetting av en kundesentral. Anlegget kommer i deler" Her blir det lite vedlikehold eller overhaling. Tenker det samme, kommer slike anlegg med ferdig pls program? Mulig du må lage PLS program. Sikkert mange som føler at jeg prater mye her men ikke noe verre enn å lukke fanen og heller kikke på Youtube. Føler meg ganske ferdig med forberedelsen nå. Selv om det kanskje er mye jeg ikke har tenkt på. Lenke til kommentar
300TDT Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Oppgava beskriver: "Du skal delta i montering og idriftsetting av en kundesentral. Anlegget kommer i deler" Her blir det lite vedlikehold eller overhaling. Tenker det samme, kommer slike anlegg med ferdig pls program? Mulig du må lage PLS program. Sikkert mange som føler at jeg prater mye her men ikke noe verre enn å lukke fanen og heller kikke på Youtube. Føler meg ganske ferdig med forberedelsen nå. Selv om det kanskje er mye jeg ikke har tenkt på. Synes det er kjekt at noen er villig å diskutere, ikke annet en fornuftig vil jeg si Lenke til kommentar
übermensch Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 blir sikkert mye kompensering av nett Lenke til kommentar
Meg97 Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Noen som vet ka annleggsbeskytelse i FCE delen vil si Lenke til kommentar
übermensch Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 hva er impedansen på 2,5mm^2 fiberoptisk cu kabel? E forlegning seff. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Noen som vet ka annleggsbeskytelse i FCE delen vil si Hva mener du? Hvilke side i forberedelsen? Lenke til kommentar
Pål fra utdanningsdirektoratet Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Noen som vet ka annleggsbeskytelse i FCE delen vil si antar at det går ut på å ivareta driftssikkerheten på anlegget samt å beskytte mennesker og dyr mot uønskede strømmer. 1 Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 hva er impedansen på 2,5mm^2 fiberoptisk cu kabel? E forlegning seff. Fiberoptisk kobber kabel? Fiber er laget av glasstråd. Trenger en repeater eller forsterker av signalet etter x antall kilometer fiberkabel. Vet ikke nøyaktig hvor langt signalet går uten forsterkning. Det finner du på google Lenke til kommentar
Meg97 Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Noen som vet ka annleggsbeskytelse i FCE delen vil si Hva mener du? Hvilke side i forberedelsen? e mener i FCE delen står ikke noe om det i forbredelsen men vi må ha det med iFCE delen Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Noen som vet ka annleggsbeskytelse i FCE delen vil si Hva mener du? Hvilke side i forberedelsen? e mener i FCE delen står ikke noe om det i forbredelsen men vi må ha det med iFCE delen FCE? Åja FSE? Eller? Skjønenr ikke helt hva du mener med FCE. Lenke til kommentar
ZieglerogNichols Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Ville sjekket ut spenningfallet i momenthåndboka. Mulig det også står i FELK ? Med tanke på ventilen/kanalen og skruen tenker jeg. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Noen som vet hva dette er? http://i.imgur.com/5RVQrF5.jpg?1 På vedlegg 1, flytskjemaet Endret 1. juni 2016 av B.Jarne Lenke til kommentar
ssjswagg Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) hva er impedansen på 2,5mm^2 fiberoptisk cu kabel? E forlegning seff. 0.032µ Ohm og husk ende motstand vist den er koblet i fiberobtisk redudant sirkel Endret 1. juni 2016 av ssjswagg Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Noen som vet hva dette er? http://i.imgur.com/5RVQrF5.jpg?1 På vedlegg 1, flytskjemaet Er innskrenking til måleren og ventilene. Lenke til kommentar
ZieglerogNichols Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Husk å tenke på impedansen i kabelbroa. NB viktig å tenke på legeringa og om den er perforert. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Husk å tenke på impedansen i kabelbroa. NB viktig å tenke på legeringa og om den er perforert. Aha, det tenkte jeg ikke på. Takk Noen som vet hva dette er? http://i.imgur.com/5RVQrF5.jpg?1 På vedlegg 1, flytskjemaet Er innskrenking til måleren og ventilene. Ahh. Takk. Husk å tenke på impedansen i kabelbroa. NB viktig å tenke på legeringa og om den er perforert. Okey. tenkte ikke over det. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå