kennyboi92 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Hei, jeg og min samboer kjøpte en undulat på lørdag, den spiste samme dag og dagen etter fikk jeg den til å spise av hånden min samt at den satt på fingeren min uten at jeg hadde mat. Men han drikker ikke, har prøvd å ha vann både i vann automaten samt i ene matskåla, har også prøvd å ta vann automaten til han for å vise han at det er vann der, men det hjelper ikke. Noen som har forslag til hva vi kan gjøre!?? Takk for svar! ? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Høres ut som om han er litt i sjokk. Du kan prøve å sprøyte ham med vannflaske nå som det er ganske varmt. Hvis det ikke funker og han blir svak må du få noe fuktighet inn i him. F.eks med pipette, men passe at han ikke drukner. Bare fukt tungen med dråper. Så begynner han nok å drikke.Oppfører han seg noe rart ellers? Er det mulig han drikker når dere ikke ser? Lenke til kommentar
kennyboi92 Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg tror nok ikke han er i sjokk, han spiser mye, kvittrer og synger, leker litt med lekene, å han lar meg kose litt på ham. Veldig nysgjerrig å følger med når vi går forbi eller setter oss ned foran buret. Men kan jeg kanskje prøve å ta litt vann på fingeren å ta bort til han? Lenke til kommentar
kennyboi92 Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 Han er for såvidt aldri bortpå kalksteinen heller. Ingen som vet hvordan vi kan få ham til å drikke fra vannautomaten og kanskje bli litt interessert i kalksteinen? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 http://www.undulatliv.dk/5623061 "Undulaten kan klare seg lenge uten vann. I naturen kan den gå flere uker uten å ta til seg vann, så man skal ikke bekymre seg om man ikke ser den drikke i begynnelsen. Det kan jo også godt hende den har drukket noe når man ikke har sett det." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå