Gå til innhold

Tresfjordbrua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en flott bru, som kanskje bare er første del av et større prosjekt. Måtte jo sjekke kartet og mellom Ålesund og Åndalsnes mister man nå 13 km fotomotiver, mens på strekningen Molde-Åndalsnes blir hele 19 km kortere hvis den tas via Vestnes. Så verden går framover.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var en flott bru, som kanskje bare er første del av et større prosjekt. Måtte jo sjekke kartet og mellom Ålesund og Åndalsnes mister man nå 13 km fotomotiver, mens på strekningen Molde-Åndalsnes blir hele 19 km kortere hvis den tas via Vestnes. Så verden går framover.

Hei! :w00t:

Ja jeg synes den ble fin jeg. :)

I samme prosjektet er det også en tunell ja.  Det er jo ikke forbudt å kjøre om Tresfjorden, så fotomotivene der ligger jo der enda for den som vil.  Nå har vi fått brua som et motiv til da, og heldigvis er det gratis å fotografere den.. :wee:

Lenke til kommentar

Ser nesten ut til at du har greid ved hjelp av kamera i V1 å strekke brua til å bli enda lengre.

Uansett så blir V3 min favoritt - kanskje med V4 på slep.

Roar

Hei Roar!

Tenkte meg kanskje at V3 ville falle i smak, det var fine linjer der :)

Kamera har ikke strekt brua lengre enn den er :lol: Den rekker akkurat fra ene fjøra til den andre. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fin serie av denne brua . Favorittstempelet deles av v1 og v2 .Flott komponert og med fine farger og et fint lys .Har du prøvd DRO (dynamic range optimizer) funksjonen i kameraet ?

Den har 5 innstillingsnivåer pluss auto og kan gjøre den lille forskjellen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Fin serie av denne brua . Favorittstempelet deles av v1 og v2 .Flott komponert og med fine farger og et fint lys .Har du prøvd DRO (dynamic range optimizer) funksjonen i kameraet ?

Mvh

Alec

Hei Alec! :)

Beklager at jeg er så dritsein til å svare! Det er bare litt mye for tiden. Nei denne DRO funksjonen har visst ikke vært mye i bruk hos meg. Den får jeg ta å teste ut. Er det spesielle forhold man bør bruke den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Mvh

Alec

Hei Alec! :)

Beklager at jeg er så dritsein til å svare! Det er bare litt mye for tiden. Nei denne DRO funksjonen har visst ikke vært mye i bruk hos meg. Den får jeg ta å teste ut. Er det spesielle forhold man bør bruke den?

Hei Helene

Det er vel best nytte av denne funksjonen når det trengs å få mer lys i skyggepartiene , det er nesten som en slags HDR light . Forskjellen er bl.a at den tar bare et bilde .

Du får bare prøve deg frem - lykke til !

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...