AnonymDiskusjon Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Kort fortalt. Har møtt ei jente med en gæren ex som fortsatt vil styre livet hennes. Liker ikke at hun henger med andre gutter og kan fort bli aggressiv mot dem. Ville dere styrt unna henne? Er den typen som hater bråk å som oftest bare går unna. Men er somewhat gira på denne jenta. Virker som en top notch jente. Er bare bekymret for at ex'n hennes skal bli et problem. Er bare litt små redd for at han skal fly på meg på byen eller noe. Ikke det at jeg er redd for å bli slått. Mer alt det oppstyret rundt alt det der pisset. Anonymous poster hash: 67982...573 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Kort fortalt. Har møtt ei jente med en gæren ex som fortsatt vil styre livet hennes. Liker ikke at hun henger med andre gutter og kan fort bli aggressiv mot dem. Ville dere styrt unna henne? Er den typen som hater bråk å som oftest bare går unna. Men er somewhat gira på denne jenta. Virker som en top notch jente. Er bare bekymret for at ex'n hennes skal bli et problem. Er bare litt små redd for at han skal fly på meg på byen eller noe. Ikke det at jeg er redd for å bli slått. Mer alt det oppstyret rundt alt det der pisset. Anonymous poster hash: 67982...573 De fleste er redd for å bli slått i trynet, det er ikke noe man vil. Uansett så er det en risk reward situasjon som du nesten må finne ut av selv. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 lol, skal du la eksen hennes styre livet ditt og hennes? Hvis alt går til helvete kan du saksøke ham og få ilagt besøksforbud. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Møt opp på døra hans og snakk med karen. Å vente på å kanskje få en fylle lusing fra en døvinkel er jo bare kjedelig, da er det bedre å bli ferdig med det på en gressplen. Kanskje informasjonen du har om han ikke helt stemmer heller, tipper det er ungdoms sladder og annen snikksnakk. Eventuelt drit i hele jenta, om a ikke gjør noe med en ex som tror han eier henne så kanskje hun ikke er noe å satse på anyway. 1 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Kjør på, han viker unna etter hvert. Det eneste du må gjøre er å vise at du ikke er redd for han, for han kommer sikkert til å "prøve grensene" litt.... bare vær stødig og uredd så backer han off. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Dette høres ikke ut som noe du burde backe unna i det hele tatt. Unngå konflikt om du kan, løs konflikten om den oppstår. Stå opp for det du vil ha. 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Kva tror du dama tenker om deg om du ikkje våger å gi ham beskjed om å ryke og reise? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Jeg har sett en lignende situasjon utarte seg hos en yngre kollega og jeg blir hele tida overrasket over hvor mange hjernedøde mennesker som finnes. Det er to faktorer av betydning her: Hvor hjerneskadet er denne eksen? Mange mennesker nytter det ikke å banke. De mangler den biten i hodet som lar dem forstå nederlag. Sånne folk vil da begynne å trakassere og folk som tror politiet kan hjelpe tar feil. Politiet er opptatt med å bøtelegge folk som ikke bruker bilsele så om typen begynner å utføre hærverk som en måte å terrorisere deg eller dama så har du potensielt et kjempe problem som er vanskelig å løse. I Norge er vi rettsløse mot utskudd. Det hjelper ikke å være tøffere enn et utskudd. loven i praksis beskytter deg ikke, sosialismen beskytter de kriminelle og du straffes hvis du selv tar affære. Hvor tydelig er dama på å be ham holde seg vekke? Hvis hun gir signaler om at hun ikke vil være sammen med ham men er glad i ham bla bla så gir hun ham oppmuntring til å fortsette med sin utagering. Han må få beskjed om at hun avskyr ham og aldri kan tenke seg å være med ham igjen. Situasjonen jeg så hos min kollega pågikk over lang tid. Eksen drev å knuste ruter, møtte opp dritings om nettene, hylte utenfor og var svært truende. Dama var også sannsynligvis med på å fyre opp under bålet da de snakket sammen av og til (antagelig syntes hun på et nivå at det var litt gøy med en mann som var så desperat etter henne) og etterhvert så ble hele forholdet en komisk parodi hvor hun pulte på begge to, alle fikk kjønnssykdommer og hun ble gravid uten å vite hvem av dem som var faren. Av og til regner jeg med at en eks gjør at forholdet rett og slett ikke er verdt det Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Kjør på, ta ting når det kommer (som Aiven sier), snakk med dama om dette og det utvikler seg (om hun fortsatt har tilknytning til denne eksen så vil det nok fungere dårlig, finn ut hva greia er). Hvorfor skal du la denne dusten styre ditt liv også? Endret 2. juni 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 *zip* Her var jo tydeligvis dama like hjerneskada som ex'en. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ikke bekymre deg for mye om det, de fleste har det bare i kjeften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå