Trigio Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har en mappe med 40gb med mp3'er på en disk, når jeg prøver og åpne den mappen får jeg denne meldingen : F:\mp3 is not accessible , Access is denied. Hva gjør jeg ? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Er du logget på som den bruker som er eier av mappen? (gjelder ikke om du kjøere win 95/98/me og ikke har neo 3de parts programvare) Prøv å logg på som administrator og evt ta over eierskapet av mappen på den måten. Lenke til kommentar
Trigio Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Kjører Win xP , er logget på som administrator Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har en mappe med 40gb med mp3'er på en disk, når jeg prøver og åpne den mappen får jeg denne meldingen : F:\mp3 is not accessible , Access is denied. Hva gjør jeg ? Prøv å formuler ddeg bedre neste gang. Ganske irriterende når noen bare skriver Hjelp! i topicen. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Endre topic, før denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 kan hende windows har lagt noe slags bruker restriksjoner på katalogen hvis du har æøå eller spesielle tegn i navnet, kan den finne på å gjøre dette automatisk (skjedd med meg (jørgen)) hvis du under ingen omstendigheter får tilgang, prøv å start maskinen i dos med en oppstartsdisk og prøv og aksesser katalogen... Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dårlig bruk av emnefelt, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg