Belfaborac Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 I så fall, vet du/dere om det er mulig å forandre bakgrunnen på "notification vinduet" (altså den delen av skjermen som lyser opp når man bare skal sjekke tiden eller om man har noen meldinger)? Jeg antok det ville bruke bildet fra lockscreen settingen, men neida, det har fremdeles den samme fargerike originalbakgrunnen. Så...kan den bakgrunnen forandres? Lenke til kommentar
polljen Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Hvis jeg har forstått problemstillinger korrekt så er det bildet på låseskjerm du vil endre. Jeg har ikke 5X, men antar at det er relativt likt på alle Huawei-telefoner. Gjør følgende: Velg innstillinger Velg skjerm Velg bakgrunnsbilde Velg bakgrunn på låseskjerm Velg enten samme bakgrunn som i hovedskjerm eller velg andre bakgrunner Hvis du har valgt andre bakgrunner så får du flere alternativer inkludert "se mer" som gjør at du kan velge mellom bilder på telefonen. Forhåpentligvis så var det dette du var ute etter. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 Takk for innsatsen, men dessverre var det nok ikke helt så greit. Låseskjermen er uproblematisk, der har jeg endret bakgrunnen. Den delen av skjermen du ser på bildet under er den jeg er ute etter å få forandret bakgrunnen på. Når man bruker samme type deksel og dekselet er lukket vil et trykk på av/på-knappen eller et anrop aktivere kun denne delen, mens resten forblir av. Jeg antok at den ville følge innstillingen til låseskjermen, men dengang ei. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Takk for innsatsen, men dessverre var det nok ikke helt så greit. Låseskjermen er uproblematisk, der har jeg endret bakgrunnen. Den delen av skjermen du ser på bildet under er den jeg er ute etter å få forandret bakgrunnen på. Når man bruker samme type deksel og dekselet er lukket vil et trykk på av/på-knappen eller et anrop aktivere kun denne delen, mens resten forblir av. Jeg antok at den ville følge innstillingen til låseskjermen, men dengang ei. OK, da er det værre :-( , på min P9 så er det svart bakgrunn når tid og «status» vises gjennom coverets «vindu» (det har det også vært på P8 og Honor 6 og 7). Endret 31. mai 2016 av polljen Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Det kan virke som det er veldig verre, jeg kan ikke finne et pip om saken noe sted. Jaja, det er knapt verdens ende og telefonen er jo ennå ganske ny. Noen finner nok ut av det før eller siden. Endret 31. mai 2016 av Belfaborac Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Da kan jeg fortelle andre som måtte lure på det samme at denne bakgrunnen ifølge Huawei ikke kan endres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Da kan jeg fortelle andre som måtte lure på det samme at denne bakgrunnen ifølge Huawei ikke kan endres. Og jeg som trodde Android var så åpent... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Da kan jeg fortelle andre som måtte lure på det samme at denne bakgrunnen ifølge Huawei ikke kan endres. Og jeg som trodde Android var så åpent... Du er kjent som et troll, men får driste meg til å svare uansett. Dette har ingenting å gjøre med at Android er åpent eller ei, for det er det jo. Huawei sitt UI er ikke åpent, og det er dette saken gjelder. Hadde ikke Android vært åpent kunne ikke Huawei laget det slik som dette. Skjønner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Da kan jeg fortelle andre som måtte lure på det samme at denne bakgrunnen ifølge Huawei ikke kan endres. Og jeg som trodde Android var så åpent... Du er kjent som et troll, men får driste meg til å svare uansett. Dette har ingenting å gjøre med at Android er åpent eller ei, for det er det jo. Huawei sitt UI er ikke åpent, og det er dette saken gjelder. Hadde ikke Android vært åpent kunne ikke Huawei laget det slik som dette. Skjønner? Du kunnet ikke ha skrevet dette uten å slenge drit om meg da? Det var bare en fleip. P:S Liker du å såre andre menneskers følelser? Føler du deg stolt da? Endret 2. juni 2016 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Som det sies over, så har vel ikke denne funksjonen noe som helst med Android å gjøre, men er noe Huawei selv har konstruert. En får se hva andre får til etterhvert. Så snart det kommer en CM utgave med fungerende fingeravtrykksensor så hiver jeg meg uansett på den tenker jeg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Som det sies over, så har vel ikke denne funksjonen noe som helst med Android å gjøre, men er noe Huawei selv har konstruert. En får se hva andre får til etterhvert. Så snart det kommer en CM utgave med fungerende fingeravtrykksensor så hiver jeg meg uansett på den tenker jeg. Get a live...... Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Hæ? Ikke bare skjønner jeg ikke hva du referer til, men du kan ikke engelsk heller, som gjør det enda verre. Endret 2. juni 2016 av Belfaborac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå