plankeby Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Har Canal digital. Hodet har en kabel til dekoder. Hodet er to år. Kan jeg sette på et ekstra hode og ta inn kanaler fra annen satellitt, uten at CD signalet blir særlig påvirket? Hvilken posisjon/satellitt passer best ved siden av CD sin posisjon? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Man kan ta inn Sirius satelitten til Viasat på samme parabol. For å montere to hoder brukes vanligvis en et annet feste, og da flyttes CD hodet litt til siden. Det betyr at parabolen må justeres inn på nytt. Tror signalet blir litt svakere, da hodene ikke lenger står i optimal posisjon. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Lenge siden jeg starten tråden, ikke gjort noe ennå... Er det andre mer nærliggende satellitter jeg kan få inn med et hode til, med minst mulig signaltap fra Canal digital sin satelitt. Ønsker mulighet til noen frikanalen, uten å være kresen på hva det blir. Om det er språk jeg ikke kan (Øst Europa??), så er det kanskje noe med musikk å få... Tysk? Engelsk vil være topp. Endret 16. mars 2017 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå