Gå til innhold

[Løst] Er det greit om Norge består av 90% Indere og Kinesere om 50 år?


Kinesere og Indiere i Norge  

85 stemmer

  1. 1. Er det greit om Norge består av 90% Indere og Kinesere om 50 år?



Anbefalte innlegg

Fullstendig raseblanding vil skje uansett, det er bare et spørsmål om tid. 

 

 

Lang tid, tror nå jeg. I mellomtiden har vi 100 forskjellige sjatteringer i stedet for dagens snaue dusin. Det blir mer mangfold, ikke mindre.

 

At vi dette vil resultere i usiviliserte land tror jeg man må være nokså uskolert for å konkludere med.

 

 

Mennesker, uansett folkeslag, ønsker frihet, velstand og orden. Derfor vil møtet mellom sivilisasjon og barbari føre til at sivilisasjonen vinner. Ikke alltid på kort sikt, for da kan grådighet og maktbegjær hos de få plante uro hos de mange. Men på sikt er det ingen som ønsker krig og fattigdom, hvis de ser en farbar vei ut av det.

 

Det kan selvsagt være vanskelig å se i midtøsten og sentralafrika, så da tar det tid. Det kan ha religiøse årsaker, og ideologiske, og økonomiske. Det er ikke uten grunn at så mange av dagens vestlige voldelige islamister har en småkriminell bakgrunn. De har havnet utenfor i samfunnet, og på denne måten får utenforskapet en mening. Gjerne innprentet dem av importerte ideologer i enkelte moskeer.

 

At mange afrikanere havner utenfor er en varslet katastrofe. De kommer fra land i krig og nød, uten relevante kunnskaper, og når de kommer hit setter vi dem på sosialstønad i stedet for i jobb.

 

Hva slags jobb? Spiller egentlig ingen rolle. Om de først skal få betalt for å gå gatelangs, kan de få en kost og feie støv mens de går der. Pakistanerne fra 60-70-tallet vasket dritten etter nordmenn i årevis før de fikk sin sosiale mobilitet. Første generasjon varte kort i arbeidslivet, men annen og tredje generasjon tar høyere utdannelse. Klarer vi å aktivisere første generasjon, klarer vi å integrere annen generasjon og utdanne tredje generasjon.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Fullstendig raseblanding vil skje uansett, det er bare et spørsmål om tid.

Du må gjerne forklare hvordan det skulle skje dersom vi faktisk skulle bestemme oss for å stoppe det.

 

Kan du forklare i litt mer detalj begrunnelsen bak det at du skal bestemme over hvem nordmenn skal få lov til å stifte en familie med?

Og når du først er i gang, hvordan er dette bedre enn det IS driver med nede i midtøsten der ikke folk får bli sammen med hvem de måtte ønske uten å bli straffe forfulgt? Ønsker du slike tilstander her til lands også?

 

Skal alle i Norge måtte gi slipp på sin egen frihet grunnet din paranoide frykt for alt som er uvisst for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem er "vi"? Og hvordan skulle "vi" stoppe det, så du for deg?

Vi er den hvite rase, og det å stoppe raseblanding burde være rimelig uproblematisk, så lenge vi fortsatt får velge selv hvem vi får barn med. Men det er vel kanskje bare et spørsmål om tid før det endres også?

 

Kan du forklare i litt mer detalj begrunnelsen bak det at du skal bestemme over hvem nordmenn skal få lov til å stifte en familie med?

Det har jeg da på ingen måte sagt at jeg ønsker å gjøre. I motsetning til de som mener at raseblanding er noe som skje. Se The Endgame på forrige side, fra rundt 13:30.

Endret av Skinfaxi
Lenke til kommentar

Du er ikke den hvite rase, du er bare et ignorant og livredd individ som skylder på en gruppe mennesker grunnet anekdoter og ekstremist propaganda som du har plukket opp på forskjellige skinhead sider, så bruker du feilslutninger for å få dette til henge på greip.

 

Har ikke sett annet en hjemme snekra youtube filmer fra deg siden du opprettet brukeren. Har du noe håndfast å vise til eller har du rett å slett bare ikke noe bedre å komme med?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vi er den hvite rase, og det å stoppe raseblanding burde være rimelig uproblematisk, så lenge vi fortsatt får velge selv hvem vi får barn med. Men det er vel kanskje bare et spørsmål om tid før det endres også?

 

 

Men kanskje den hvite rase, med noen hederlige unntak, synes det er helt greit å få barn med folk av annen hudfarge, eller at andre får det om ikke de selv. Det slår meg at det bare var hvis vi ikke fikk velge hvem vi får barn med at man kunne hindre "raseblanding"...?

 

Det finnes åpenbart ingen hvit rase med noe kollektivt ønske i denne saken. Vi er individer her som på alle områder.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er ikke den hvite rase, du er bare et ignorant og livredd individ som skylder på en gruppe mennesker grunnet anekdoter og ekstremist propaganda som du har plukket opp på forskjellige skinhead sider, så bruker du feilslutninger for å få dette til henge på greip.

 

Har ikke sett annet en hjemme snekra youtube filmer fra deg siden du opprettet brukeren. Har du noe håndfast å vise til eller har du rett å slett bare ikke noe bedre å komme med?

Jeg kunne veddet ganske mye på at jeg er mer bereist enn deg. At jeg har opplevd flere kulturer enn deg. I ungdommen var jeg venstreraddis, anti-rasist, vanket en del på Blitz. Har aldri stemt noe annet enn SV. Det stereotypiske skinhead-bildet du har gjordt deg opp av meg stemmer nok ganske dårlig med virkeligheten.

Lenke til kommentar

Godt mulig du er mer bereist enn meg. Ser ikke hvorfor det er relevant.

 

Kjenner ikke til annet fra din side enn postene du har opprettet her de siste dagene, så det er begrunnelsen for uttalelsen.

Og ut ifra det så virker du ekstremt nasjonalistisk, veldig konservativ og har en repeterende tendens til å over generalisere ut ifra enkelt hendelser spredd via et budskap i en hjemmesnekra youtube film for å sortmale en gruppe mennesker og for å lage frykt blant den norske befolkningen for å fremme et nasjonalt hat mot en gruppe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men kanskje den hvite rase, med noen hederlige unntak, synes det er helt greit å få barn med folk av annen hudfarge, eller at andre får det om ikke de selv.

Det vil jeg tro, etter all denne propagandaen vi har blitt utsatt for. Allikevel ser det ikke ut til at de fleste er særlig interessert i det. Ikke hvite, i hvert fall. Her fra er en tilfeldig artikkel: "But of the 90% of the reported racial preferences, 89.9% are preferences for white people. So... that is bad. And I’m not just talking about white-on-white preferences. I’m talking about all my clients, only 55% of whom identify as white." Dette er selvfølgelig et kjempeproblem, som må løses.

 

Det slår meg at det bare var hvis vi ikke fikk velge hvem vi får barn med at man kunne hindre "raseblanding"...?

Eller ved å overbevise folk om at det ikke er en god idé. Jeg har ikke noen skumlere agenda enn det.

 

Kjenner ikke til annet fra din side enn postene du har opprettet her de siste dagene, så det er begrunnelsen for uttalelsen.

At du har den oppfattelsen av meg, er ikke overaskende. Men det er kanskje like greit å unngå den slags personangrep, og heller holde seg til saken?

 

Og ut ifra det så virker du ekstremt nasjonalistisk, veldig konservativ

Det stemmer.

 

og har en repeterende tendens til å over generalisere ut ifra enkelt hendelser spredd via et budskap i en hjemmesnekra youtube film for å sortmale en gruppe mennesker og for å lage frykt blant den norske befolkningen for å fremme et nasjonalt hat mot en gruppe.

Kritikken her er i seg selv veldig generaliserende. Hva er galt med videoene jeg har postet? Du må komme med spesifikk kritikk hvis du er interessert i å ha en diskusjon rund dette. Det gjelder Aiven også, som bare avfeide en av videoene som en "paranoid, tendensiøs, historieløs og løgnaktig brunskjortefilm". Ikke særlig produktivt.

 

Edit: er forresten ikke ute etter å spre hat på noen som helst måte.

 

Så de hvite som får barn med en person av en annen rase har ikke valgt det selv, altså?

Selvsagt kan de ha gjordt det.

Endret av Skinfaxi
Lenke til kommentar

 

Fullstendig raseblanding vil skje uansett, det er bare et spørsmål om tid.

Du må gjerne forklare hvordan det skulle skje dersom vi faktisk skulle bestemme oss for å stoppe det.

 

At flertallet skulle få så ekstremistiske meninger ser jeg på som nokså urealistisk, for ikke å si umulig. Blandingen pågår og jo større andel av befolknigen som blir blandet, jo vanskeligere blir det å holde på denne typen holdninger. Å yte motstand mot noe som er uunngåelig på sikt uansett, ser jeg på som en nokså underlig og meningsløs kamp.

 

 

 

At vi dette vil resultere i usiviliserte land tror jeg man må være nokså uskolert for å konkludere med.

Flott at vi har en som er så godt skolert her da. Igjen, du må gjerne forklare deg.

 

Det er du som har kommet med denne typen påstander, så det er vel strengt talt du som bør forklare deg.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er du som har kommet med denne typen påstander, så det er vel strengt talt du som bør forklare deg.

Du kom med påstanden om at jeg ikke er tilstrekkelig godt skolert. Hva er det du mener jeg mangler av kunnskap? Mitt utgangspunkt er at muslimer stort sett ikke er interesserte i bli integrerte, og ta til seg vår kultur, fordi de mener at deres kultur er overlegen. Dette ser man tydlig overalt i Europa i dag, med muslimske "no-go zones", krav om innføring av sharia, osv.

Lenke til kommentar

Mitt utgangspunkt er at muslimer stort sett ikke er interesserte i bli integrerte, og ta til seg vår kultur, fordi de mener at deres kultur er overlegen. Dette ser man tydlig overalt i Europa i dag, med muslimske "no-go zones", krav om innføring av sharia, osv.

Man gjør nok desverre ikke det. Ettersom norske muslimer stort sett virker svært fornøyd med å bo her og styresettet her, så faller din påstand på sin egen urimelighet. Dine holdninger er skapt av sjokk-media, ingenting annet. Videre så er mange muslimer hvite, så ser ikke relevansen, i forhold til "blanding av rase".

Endret av Aiven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man gjør nok desverre ikke det. Ettersom norske muslimer stort sett virker svært fornøyd med å bo her [citation needed] og styresettet her [citation needed], så faller din påstand på sin egen urimelighet. Dine holdninger er skapt av sjokk-media, ingenting annet. Videre så er mange muslimer hvite, så ser ikke relevansen, i forhold til "blanding av rase".

Nok et lite produktivt innspill. Mine meninger er basert på "sjokk-media", frykt, og ignoranse. Dine ubegrunnede påstander skal bare tas for god fisk. Kjenner du til "no-go zones"? Skal jeg finne fram informasjon om hva muslimer i vesten mener om sharia? Hvor mange som støtter bruk av terror?

 

Edit: er forresten ikke kjempeskeptisk til at de er fornøyd med å bo her, da dette er et av verdens beste land å bo i, og med tanke på hvor mange av dem som er trygdet, men hva de mener om norsk kultur er en annen sak.

Endret av Skinfaxi
Lenke til kommentar

 

Man gjør nok desverre ikke det. Ettersom norske muslimer stort sett virker svært fornøyd med å bo her [citation needed] og styresettet her [citation needed], så faller din påstand på sin egen urimelighet. Dine holdninger er skapt av sjokk-media, ingenting annet. Videre så er mange muslimer hvite, så ser ikke relevansen, i forhold til "blanding av rase".

Nok et lite produktivt innspill. Mine meninger er basert på "sjokk-media", frykt, og ignoranse. Dine ubegrunnede påstander skal bare tas for god fisk. Kjenner du til "no-go zones"? Skal jeg finne fram informasjon om hva muslimer i vesten mener om sharia? Hvor mange som støtter bruk av terror?

 

Kan du godt. Om sannhetsgehalten holder samme nivå som de videoene blir det ikke mye å skryte av.

Lenke til kommentar

 

og har en repeterende tendens til å over generalisere ut ifra enkelt hendelser spredd via et budskap i en hjemmesnekra youtube film for å sortmale en gruppe mennesker og for å lage frykt blant den norske befolkningen for å fremme et nasjonalt hat mot en gruppe.

Kritikken her er i seg selv veldig generaliserende. Hva er galt med videoene jeg har postet? Du må komme med spesifikk kritikk hvis du er interessert i å ha en diskusjon rund dette. Det gjelder Aiven også, som bare avfeide en av videoene som en "paranoid, tendensiøs, historieløs og løgnaktig brunskjortefilm". Ikke særlig produktivt.

 

 

Virkelig? Poenget er vel at du fremmer en sak du ikke klarer å argumentere deg frem til på en rasjonell måte, så i stede så kaster du ut en drøss av youtube filmer uten å forklare deg mer enn indirekte stikkord. At du tar dette som personangrep er enten et ynkelig forsøk på å bortforklare deg eller ren ignoranse. Det er trist om du ikke ser youtube filmene for det de er.. På den andre siden så tror folk tross alt at jorden er flat så hvorfor ikke en youtube dokumentar om hvordan den hvite rase holder på å bli utryddet, at Europa er under angrep og at afrikanere/arabare/mexikanere er mindre intelligente siden gjennomsnitts IQ'n på befolkningen er lavere.

 

Siden du ikke godtok alle innleggene dine den siste uken som kilder på at filmene dine er meningsløs propaganda så kan jeg fremme noen spesifikke innlegg, så du ikke anser kritikken min som "over generaliserende". 

 

#82

Propaganda film laget av konspirasjonsteori kanalen "TruNews" som fremmer at Europa er under angrep av 1 milliard flyktninger. Alt for å skape skrekk.

 

#91

Den utdødde hvite rase FULL dokumenter, postet av en youtube kanal som funker som en "how to be racist for dummies". "ThisisEuropa" med de beste filmene om hva man skal svare om noen kaller deg rasist og komplekse filmer om hvordan den hvite utryddelsen fungerer og hva den i det hele tatt er for noe. 

 

#1941 er perlen. Med en uke gammel youtube kanal og en like gammel reddit tråd prøver noen desperat å for å spre en elendig propaganda film. Og av alle elendige propaganda filmer så har du klart å rota deg frem til akkurat denne. Med bare 500 views (350 når den ble postet) så kan ikke mange flere enn kun nært bekjente av personen ha sett den. Gratulerer med å finne internet's minst anerkjente propaganda film.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

#82

Propaganda film laget av konspirasjonsteori kanalen "TruNews" som fremmer at Europa er under angrep av 1 milliard flyktninger. Alt for å skape skrekk.

 

#91

Den utdødde hvite rase FULL dokumenter, postet av en youtube kanal som funker som en "how to be racist for dummies". "ThisisEuropa" med de beste filmene om hva man skal svare om noen kaller deg rasist og komplekse filmer om hvordan den hvite utryddelsen fungerer og hva den i det hele tatt er for noe. 

 

#1941 er perlen. Med en uke gammel youtube kanal og en like gammel reddit tråd prøver noen desperat å for å spre en elendig propaganda film. Og av alle elendige propaganda filmer så har du klart å rota deg frem til akkurat denne. Med bare 500 views (350 når den ble postet) så kan ikke mange flere enn kun nært bekjente av personen ha sett den. Gratulerer med å finne internet's minst anerkjente propaganda film.

Skulle dette forestille ikke-generaliserende? Jeg begynner å lure på om du i det hele tatt vet hva ordet generaliserende betyr.

Lenke til kommentar

Vil vel si at under 50 år så er vi nok på ett steg hvor vi kan velge forskjellige ting på barn som blir født, inkludert ting som hudfarge.

Det vil skje før eller seinere selv om det blir nok mye hysteri rundt det også. Er vel noe lignende ting vi kan allerede gjøre idag men det kjenner jeg at jeg ikke gidder å søke opp.

Lenke til kommentar

Skal jeg hjelpe deg litt på vei, Noxhaven? La oss begynne med denne...

 

#91

Den utdødde hvite rase FULL dokumenter, postet av en youtube kanal som funker som en "how to be racist for dummies". "ThisisEuropa" med de beste filmene om hva man skal svare om noen kaller deg rasist og komplekse filmer om hvordan den hvite utryddelsen fungerer og hva den i det hele tatt er for noe.

Jeg har ikke sjekket ut kanalen, så jeg vet ikke noe om hva annet den inneholder, men det er uansett helt irrelevant. La oss fokusere på hva jeg faktisk har postet i denne tråden. Videoen begynner med politikere og anerkjente nyhetskanaler som raporterer at europere vil bli minoriteter i egne byer eller nasjoner inne få år. Kommentar til dette?

Endret av Skinfaxi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...