Gå til innhold

[Løst] Er det greit om Norge består av 90% Indere og Kinesere om 50 år?


Kinesere og Indiere i Norge  

85 stemmer

  1. 1. Er det greit om Norge består av 90% Indere og Kinesere om 50 år?



Anbefalte innlegg

Hva skal vi med etnisitet? Gi meg en sterk og fri og liberal kultur, så blåser jeg da i om dens innbyggere er norsk eller svensk eller kinesisk eller afrikansk.

 

 

 

Det er bare hvite, og i all hovedsak europeere, som føler det sånn - ikke usansynelig at det er fordi vi er blitt matet med slik propaganda i generasjoner nå som resultat av bla. fascismen og andre verdenskrig. Vi er den eneste rasen hvor vi all holdes ansvarlig for hva andre har gjort før oss.

 

Man peker også på f.eks kolonialismen. Eller slaveriet. Men kolonialismen har reddet milliarder av liv og etablert det som er å finne av instutisjoner i de fleste fattige land.

 

Likeså tok muslimene 4.1 millioner hvite slaver, mens amerikanerne tok 306.000 til Nord-Amerika. Dette kapittelet er alikevel utelatt av historien. Det samme er de hundrevis av halvmånetogene som gikk gjennom Europa og drepte millioner og erobret hele den muslimske verdenen samt at halvmånefarerne stod helt opp i Frankrike, og langt inn i Øst-Europa.

 

Vi snakker stadig om at alle folk har rett på eget land. Hva med nordmenn? Hva med europeere? Hva med hvite? Hvorfor skal ikke vi få ha det også? Tror noen virkelig at våre nye muslimske herrer vil gi oss urfolksrettigheter? De europeiske urfolkene blir assimilert inn i et globalistisk forsøk på å øke forbruket i vesten når det endelig er iferd med å stabilisere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg skrev tidligere om 700 millioner migranter på verdensbasis kan vise seg å ha vært en kraftig undervurdering. Nå snakker de om en billion, bare til Europa.

 

 

Jo da, der er mange potensielle migranter i verden. Men for øyeblikket - til tross for at forumets pessimister spådde en halv million flyktninger til Norge i år - kommer det rundt 50-60 pr. uke nå i sommervarmen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Nå er min "løsning" å gjøre immigranter mer ansvarlig for egen suksess og velstand, heller enn å stenge dem ute. Lykkes de ikke, eller trives de ikke, så er det lov å reise hjem...

 

Geir :)

Du drømmer. Håpløst naivt. Hvis vi inviterer 100 millioner afrikanere til Europa. Tror du halvparten drar tilbake hvis de ikke lykkes?

Lenke til kommentar

Du drømmer. Håpløst naivt. Hvis vi inviterer 100 millioner afrikanere til Europa. Tror du halvparten drar tilbake hvis de ikke lykkes?

 

 

Jeg har ikke tenkt å invitere noen, jeg...

 

Min løsning på det afrikanske dilemmaet er kinesernes: Begynn å handle med dem. Gi dem noe å tygge på hjemme, istedet for å betale dem for å være her. Det løser selvsagt ikke borgerkrigsproblemene, men et sted må vi starte, og det er ikke ved å importere problemene hit.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg er overbevist om at IQ og IQ-tester har en læringskomponent. Hvorfor ellers er det slik at jeg i godt fremskreden alder fortsatt scorer stadig høyere på nye slike tester, mens jeg ellers forfaller i takt med alderen...?

Det kan ha noe med at IQ er "relativt" til seg selv. Altså, 100 er ikke en fastsatt verdi, det er en relativ verdi.

 

Så de kan godt hende du rett og slett blir relativt smartere i forhold til resten av samfunnet på IQ området, eller at resten av samfunnets relative 100 har flyttet seg nedover i din tidsalder.

 

IQ er uansett ikke en intelligenstest. Den måler bare en spesifikk type intelligens, som er sterkt forbundet med mattematikk, geometri. Hadde bushmen satt opp en intelligenstest hos seg, og vestlige folk hadde deltatt der, hadde vi også blitt ansett som udugelige og/eller tilbakestående.

 

IQ er selvsagt relevant, men man må være klar over metodens styrker og begrensninger.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

En grei huskeregel: Dersom du vil at folk skal bruke noe mer enn 2-3 minutter på en Youtube-snutt, så bør du fortelle dem hva de vinner på det. Nå kan vi vel gjette ut fra tittelen på filmen, men allikevel...

Ja, den handler om det systematiske forsøket på å utrydde den hvite rase og tradisjonell europeisk kultur. For de som mener at dette er ting som har verdi, er det værdt å bruke noen minutter på å se den.

 

Kjører på med noen flere i samme gate...

 

https://youtu.be/fbct6Or9k1g

 

https://youtu.be/Ildtq20FK7I

 

https://youtu.be/tNjBXZX0CG8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er overbevist om at IQ og IQ-tester har en læringskomponent. Hvorfor ellers er det slik at jeg i godt fremskreden alder fortsatt scorer stadig høyere på nye slike tester, mens jeg ellers forfaller i takt med alderen...?

 

 

Så det har "en læringskomponent". Da innrømmer du samtidig at det finnes andre komponenter.

 

Vi kan åpent observere at det finnes fysiske forskjeller mellom befolkningsgrupper. Hudfarge, ansiktstrekk, høyde og andre kjennetegn varierer mellom ulike befolkningsgrupper. Men hjernen .... nei, DEN er prikk lik for alle. Den er fritatt for prosessene som gjelder for hele resten av kroppen.

 

Absurd.

 

Hjernen er ikke magisk, den er en del av den fysiske kroppen.

Endret av Den åttende profet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så det har "en læringskomponent". Da innrømmer du samtidig at det finnes andre komponenter.

 

 

Ja.

 

Vi kan åpent observere at det finnes fysiske forskjeller mellom befolkningsgrupper. Hudfarge, ansiktstrekk, høyde og andre kjennetegn varierer mellom ulike befolkningsgrupper. Men hjernen .... nei, DEN er prikk lik for alle. Den er fritatt for prosessene som gjelder for hele resten av kroppen.

 

 

Er det noen som sier det? Tvert om: Ingenting i kroppen er prikk likt for alle mennsker. Heller ikke hjernen. Da hadde vi vært kloner, ikke individer. Selvsagt er egenskaper arvelige, men vi blir altså ikke kloner av det. Vi deler hudfarge, det er sant. Men ikke øyenfarge eller hårfarge eller andre karakteristika. Der overlever de fleste kombinasjoner. Og noen nordmenn blir 1,95, og noen blir 1,60. Noen blir betydelig forskjellig fra sitt opphav. Også i IQ. Hvorfor skulle en hel befolkningsgruppe ha samme gen for akkurat intelligens, når de varierer på alle andre områder?

 

Hjernen er en del av den fysiske kroppen, ja, og den blir hva vi gjør den til. Jeg scorer bra på IQ-tester etterjvert, men strever med å slå en 11 år gammel Magnus Carlsen i sjakk, og kan slett ikke forklare relativitetsteorien. Det setter "IQ = intelligens"-teorien litt i perspektiv... :)

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*paranoid, tendensiøs, historieløs og løgnaktig brunskjortefilm*

Denne galskapen fortjener i utgangspunktet ikke noe svar, men ettersom fler og fler synes å bli fenget av denne typen fortellinger, så blir det tvingende nødvendig å komme med motsvar. Jeg synes Public Enemy sier det godt:

 

Black man, black woman, black baby

White man, white woman, white baby

White man, black woman, black baby

Black man, white woman, black baby

 

Man trenger vel ikke være noe matematisk geni for å forstå hva dette betyr for menneskeheten på sikt: Nemlig at alle blir blandings – eller "svarte", som noen liker å kalle det.

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=1xIQmFk1ok0

 

 

 

 

Resten av teksten:

 

 

[intro]

Where is Public Enemy? What's the big deal?

What's your latest hit, brother?

(Fear of a Black Planet)

 

[Verse 1]

Man don't you

Worry 'bout a thing

'Bout your daughter

Nope she's not my type

(But supposin' she said she loved me)

Are you afraid of the mix of Black and White?

We're livin' in a land where

The law say the mixing of race

Makes the blood impure

She's a woman I'm a man

But by the look on your face

I See ya can't stand it

 

[sample]

Black man, black woman, black baby

White man, white woman, white baby

White man, black woman, black baby

Black man, white woman, black baby

 

[Verse 2]

Man you need to calm down, don't get mad

I don't need your sistah

(But supposin' she said she loved me)

Would you still love her

Or would you dismiss her

What is pure? Who is pure?

Is it European I ain't sure

If the whole world was to come

Through peace and love

Then what would we be made of?

 

[Hook]

Excuse us for the news

You might not be amused

But did you know white comes from Black

No need to be confused

 

Excuse us for the news

I question those accused

Why is this fear of Black from White

Influence who you choose?

 

[Verse 3]

Man, I don't want your wife

Stop screamin' it's not the end of your life

(But supposin' she said she loved me)

What's wrong with some color in your family tree

I don't know

 

Hey, I'm just a rhyme sayer

Skins protected 'gainst the ozone layers

Breakdown 2001

Might be best to be Black

Or just Brown countdown

 

[sample]

 

[Verse 4]

I've been wonderin' why

People livin' in fear

Of my shade

(Or my high-top fade)

I'm not the one that's runnin'

But they got me one the run

Treat me like I have a gun

All I got is genes and chromosomes

Consider me Black to the bone

All I want is peace and love

On this planet

(Ain't how that God planned it?)

 

[Hook]

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle en hel befolkningsgruppe ha samme gen for akkurat intelligens, når de varierer på alle andre områder?

Det er vel ikke ett gen som styrer intelligens. Og det finnes nok forskjellige typer intelligens også, som for eksempel kan gjøre at noen har et naturlig anlegg for sjakk, mens andre kan være ganske dårlige, uten at de nødvendigvis er noe mindre intelligente. Men som det ble sagt i Hjernevask, en IQ-test måler noe, og en relativt høy IQ ser ut til å være en forutsetning for å gjøre det noe særlig bra i et moderne vestlig samfunn. Og det nytter vel ikke å slippe inn afrikanere for å gjøre "negerjobbene", for da vil PK-folket lage spetakkel, og insistere på at de blir innkvotert i alt mulig.

 

[Musical interlude]

https://youtu.be/JWzjn0N9g4g

 

Det er klart det er individuelle forskjeller i IQ som alt annet, i Afrika så vel som i Europa, men gjennomsnittlig ligger hele kontinentet på et veldig lavt nivå. Og de som kommer til Europa er vel sjelden "the best and the brightest". En UN-diplomat fra Kongo uttrykte frustrasjon over migrantene, som han kalte "avskum" og "søppel", fordi han mente de stilte Afrika i et dårlig lys.

 

https://youtu.be/0r-46qr3tlw

 

Man trenger vel ikke være noe matematisk geni for å forstå hva dette betyr for menneskeheten på sikt: Nemlig at alle blir blandings – eller "svarte", som noen liker å kalle det.

Ja, dersom man ikke gjøre noe for å stoppe det. Hvis du ikke synes det gjøre noe om hele verden blir som Afrika eller Midtøsten, er det bare å kjøre på...

Endret av Skinfaxi
Lenke til kommentar

Ja, dersom man ikke gjøre noe for å stoppe det. Hvis du ikke synes det gjøre noe om hele verden blir som Afrika eller Midtøsten, er det bare å kjøre på...

Fullstendig raseblanding vil skje uansett, det er bare et spørsmål om tid. At vi dette vil resultere i usiviliserte land tror jeg man må være nokså uskolert for å konkludere med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fullstendig raseblanding vil skje uansett, det er bare et spørsmål om tid.

Du må gjerne forklare hvordan det skulle skje dersom vi faktisk skulle bestemme oss for å stoppe det.

 

At vi dette vil resultere i usiviliserte land tror jeg man må være nokså uskolert for å konkludere med.

Flott at vi har en som er så godt skolert her da. Igjen, du må gjerne forklare deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...