IcedInsanity Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Skal ha nytt eksosanlegg men usikker på hva som menes med Catback i annonsen her http://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-MK2-1-6-1-8-GTI-G60-8V-16V-85-92-STAINLESS-STEEL-CATBACK-EXHAUST-SYSTEM-/181507135589?fits=Model%3AGolf&hash=item2a42ab1865%3Ag%3AoVQAAOSw~oFXMdiE&vxp=mtr Om noen kan kaste litt lys over det så hadde det vært flott.. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 da er det fra katalysator og bakover. Pleier å være alt bakom flexpipen etter katalysator. I hvertfall slik på min gamle saab. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Ah okay. Usikker på om bilen i det heletatt har kat, men utifra delene på bildet så er det de eg trenger. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 rørene fra motor og ned til flexrøret (som regel inkl katalysatoren). kalles vanligvis for downpipe. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 husk at det kommer moms og fortollingsgebyr i tillegg til frakten når man handler fra utlandet. Kan fremdeles være lønnsommt...men sjekk hva totalkostnad blir, og eventuelt sammenligne med en norsk levrandør. Er ikke alltid det er billigst på ebay. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Jepp, skal huske det. Grunnen til at eg tyr til Ebay er rett og slett fordi eg ikke har funnet det eg ønsker i norske nettbutikker. Lei av å lete rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå