Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svette pupper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kommer an på, snakker vi Jarlsberg så er det helt ok

Jarlsberg er greier vettu. Ikke ofte jeg er veldig enig i reklamer.

Be henne begynne å påføre deo både under puppene og på sidene av skrittet. Det er svetten som lukter mest sannsynlig, hvis det blir sårt eller veldig hvitt så kan det være en soppinfeksjon som kan behandles med canesten.

Deo er vel ikke så bra å ha i skrittet? Sterke greier, og feil PH. Deo på sidene av skrittet vil uansett bare være kamuflasje.

Synes det er relevant å spør hvor ofte hun dusjer, og om hun vasker seg i skrittet skikkelig. Kanskje det er nok å dusje hver dag, og bruke såpe annen hver dag (det sies at det ikke er bra å dynke seg i sæbe hver dag og vanndusj hjelper det også).

PH-verdi kan også ha innvirkning på lukt (om jeg ikke tar feil), så kanskje du kan kjøpe intimsåpe til henne?

Jeg er sikker på at de fleste ville satt pris på å vite om dette, selv om det er litt ubehagelig å bli fortalt at "hei, du atte, puppene dine lukter ost. Og da snakker vi ikke Jarlsberg for å si det sånn".

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Det er sikkert mulig å legge om dietten?

Jeg har forstått det slik at det er derfor vi alltid klager på at utlendinger lukter så fælt og de synes vi lukter gammel melk pga de forskjellige matproduktene vi er vandt til?

Det vi spiser kommer jo ut med svetten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...