AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Dama sine bryster lukter gjerne av ost, når de er svette. Hun svetter kraftig om natten. Er ikke så innbydende. Er det en harmløs bakterie/sopp som lager ostelukt i svetten? Skrittet lukter normalt ille når det er svett, hakket verre enn ostelukten. Anonymous poster hash: 7793b...ec6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Ja ost. Liker ikke så godt ostelukt jeg. Anonymous poster hash: 7793b...ec6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Be henne begynne å påføre deo både under puppene og på sidene av skrittet. Det er svetten som lukter mest sannsynlig, hvis det blir sårt eller veldig hvitt så kan det være en soppinfeksjon som kan behandles med canesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 det kommer an på, snakker vi Jarlsberg så er det helt ok Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) det kommer an på, snakker vi Jarlsberg så er det helt ok Jarlsberg er greier vettu. Ikke ofte jeg er veldig enig i reklamer. Be henne begynne å påføre deo både under puppene og på sidene av skrittet. Det er svetten som lukter mest sannsynlig, hvis det blir sårt eller veldig hvitt så kan det være en soppinfeksjon som kan behandles med canesten. Deo er vel ikke så bra å ha i skrittet? Sterke greier, og feil PH. Deo på sidene av skrittet vil uansett bare være kamuflasje. Synes det er relevant å spør hvor ofte hun dusjer, og om hun vasker seg i skrittet skikkelig. Kanskje det er nok å dusje hver dag, og bruke såpe annen hver dag (det sies at det ikke er bra å dynke seg i sæbe hver dag og vanndusj hjelper det også). PH-verdi kan også ha innvirkning på lukt (om jeg ikke tar feil), så kanskje du kan kjøpe intimsåpe til henne? Jeg er sikker på at de fleste ville satt pris på å vite om dette, selv om det er litt ubehagelig å bli fortalt at "hei, du atte, puppene dine lukter ost. Og da snakker vi ikke Jarlsberg for å si det sånn". Endret 30. mai 2016 av AdNauseam Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Det er sikkert mulig å legge om dietten? Jeg har forstått det slik at det er derfor vi alltid klager på at utlendinger lukter så fælt og de synes vi lukter gammel melk pga de forskjellige matproduktene vi er vandt til? Det vi spiser kommer jo ut med svetten. Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Smør på naturlig aloe vera. Dumt å kline antiperspirant rundt, både med hensyn til aluminiumsabsorpsjon og annen irritasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå