Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 The Witcher 3: Blood and Wine er en forrykende utvidelsespakke.ANMELDELSE: The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 "Blood and Wine offers over 30 hours of adventure" fra den offisielle Blood and Wine siden. Hvor har det blitt reklamert med 20? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Kjøpte det akkurat på Steam. Gleder meg til å tre inn i Geralts verden igjen. For en prestasjon av CD Projekt Red! Lenke til kommentar
The Zipe Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 CD Projekt Red har en helt annen standard enn mesteparten av spillutviklere, og det er gledelig at de holder standarden til og med ved utvidelsene. 2 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-) Endret 30. mai 2016 av Aspiranten Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-) GTX 1080 klarer ikke 60 FPS på Witcher 3 i 4k. Endret 30. mai 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-) du klarer og vente til 15 juni? 1 Lenke til kommentar
Kindleguy Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 "Hvis man tenker at Toussaint tar sted i et område der folk skal snakke med fransk aksent (noe jeg føler det legges opp til, og mange av dem gjør), er det dog litt merkelig at noen svært sentrale karakterer heller ruller r-ene enn å skarre. " Franskmenn rulla på r-en i mellomalderen. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 De snakka vel sine lokale språk. Da fransk ikke var det dominerende språket i det som i dag er Frankrike. Frem til tidlig 1800 snakket folk fra sine regioner sine språk. De franske sentral maktene brukte ca. 350 år på å gjøre fransk til Frankrikes språk. Begynte på tidlig 1500 og de var vel ikke ferdige selv ved 1850 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Hva mer kan man ønske seg enn blod og vin? brød / legeme Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Selv foretrekker jeg pizza og whisky Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-) du klarer og vente til 15 juni? The Witcher er omtrent det eneste spillet jeg gleder meg til. Dere andre kan game hele tiden. Det kan ikke jeg. Har fullført alt jeg synes er bra så langt. Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 De snakka vel sine lokale språk. Da fransk ikke var det dominerende språket i det som i dag er Frankrike. Frem til tidlig 1800 snakket folk fra sine regioner sine språk. De franske sentral maktene brukte ca. 350 år på å gjøre fransk til Frankrikes språk. Begynte på tidlig 1500 og de var vel ikke ferdige selv ved 1850 Dette har du helt rett i, men så er Toussaint bare ett hertugdømme og ikke et gigantisk sted (på verdensbasis altså). Så hvis man tenker at Toussaint tilsvarer Ile-de-France eller Champagne-regionen, så var det nok ikke enorme forskjeller innenfor disse. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 De snakka vel sine lokale språk. Da fransk ikke var det dominerende språket i det som i dag er Frankrike. Frem til tidlig 1800 snakket folk fra sine regioner sine språk. De franske sentral maktene brukte ca. 350 år på å gjøre fransk til Frankrikes språk. Begynte på tidlig 1500 og de var vel ikke ferdige selv ved 1850 Dette har du helt rett i, men så er Toussaint bare ett hertugdømme og ikke et gigantisk sted (på verdensbasis altså). Så hvis man tenker at Toussaint tilsvarer Ile-de-France eller Champagne-regionen, så var det nok ikke enorme forskjeller innenfor disse. Det er sant Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Ble ferdig idag med siste delen av hovedstoryen (for 3. gang). Så etter den nye patchen at mye i interface er oppdatert, ryddigere inventory, selv om de fint kunne spart seg for å kjøre tutorials igjen når man åpna ting man har sett 500 ganger før. Blir no først å kjøre Hearts of Stone, men la allerede merke til at mi Ursine-rustning på mastercrafted allerede har fått en anmerkning på at man kan oppdatere den en eller annen plass. Bra, for det tok jaggu lang tid å få samla alle basisvarene for rustningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Sparer dette til helgen. Er et par mods jeg ikke klarer meg uten (endre synsvinkel og fjerne blur-effekten når man aktiverer witcher sense), som forhåpentligvis er klare innen den tid Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Sparer dette til helgen. Er et par mods jeg ikke klarer meg uten (endre synsvinkel og fjerne blur-effekten når man aktiverer witcher sense), som forhåpentligvis er klare innen den tid Blur-effekten kan man skru av i menyen. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-)GTX 1080 klarer ikke 60 FPS på Witcher 3 i 4k. Han får jobbe litt overtid da og kjøpe to eller tre kort istedenfor ett :-) Lenke til kommentar
halsn Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-)GTX 1080 klarer ikke 60 FPS på Witcher 3 i 4k. Å joda, det går nok helt fint, så fort man skrur av Hairworks og AA. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Argh, jeg MÅ stå i mot å kjøpe GTX 1080 Skamdyr versjonen til Nvidia, men The Witcher 3,5 i 4K gjør at jeg helst ikke har lyst til å vente... Dette er helt forferdelig :-)GTX 1080 klarer ikke 60 FPS på Witcher 3 i 4k. Å joda, det går nok helt fint, så fort man skrur av Hairworks og AA. Her hadde det 46FPS avg og 41FPS min med AA av. Jeg er usikker på om Hairworks OFF gir ~30% mer FPS. Blir sikkert spillbart. http://www.tek.no/artikler/test-nvidia-geforce-gtx-1080/347243/5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå