Cthulhu Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Nye Zenbook er både syltynn og lekker.Vi fikk se på Asus' største utfordrer til Apple Macbook Lenke til kommentar
kafan Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg trodde de skulle presentere nye transformer books. Er det noen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 "Asus har for øvrig kopiert Apples valg om å kun gi datamaskinen én USB-port, da av den nye Type-C" Like dumme i hodet som Apple ja, flott det. 6 Lenke til kommentar
Zalarox Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg tror ikke sekken min har plass til 11,9 centimeter med zenbook 3.. Dere mente vel kanskje millimeter? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Ja, her var det mye syltynt og lekkert. Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg tror ikke sekken min har plass til 11,9 centimeter med zenbook 3.. Dere mente vel kanskje millimeter? Du trenger en større sekk! Neida... :-) Lenke til kommentar
clinton Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Ser jeg feil eller har de dummet seg ut med bildet? MacBook air veier mer enn MacBook? Endret 30. mai 2016 av clinton Lenke til kommentar
aomt Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Ser jeg feil eller har de dummet seg ut med bildet? MacBook air veier mer enn MacBook? Eller så veier MBA meir enn MB. Apple skal fosse ut MBA, virker det som. Eller, rettere sagt, MB forsvinner. MBA blir kalt berre MB nå. Og det er MBPro som alternativ. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Spent på hvordan en Intel Core i7 klarer seg her med tanke på eventuelt throttling, og hvorvidt disse syltynne viftene eventuelt må spinne såpass at det blir plagsom støy. Er jo en vanskelig balansegang det der. Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Men hvorfor skal de på død og liv har en glossy skjerm på en ellers lekker maskin? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 "Asus har for øvrig kopiert Apples valg om å kun gi datamaskinen én USB-port, da av den nye Type-C" Like dumme i hodet som Apple ja, flott det. Jeg antar at å benytte maskinens eneste USB-plugg som ladekontakt betyr nix USB mens man lader, eller kan man bruke en slags hub? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 På Macbook er det iallfall uproblematisk å lade igjennom hub. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Denne har iallefall et skikkelig OS. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Tvert imot, det ser ut til at iallfall grunnversjonene utrolig nok kjører tullesystemet Windows 10 Home, så man må beregne med en liten tusenlapp ekstra og en oppdatering for å få et OS man selv kontrollerer. Fin maskin, da. Synd med lite ram og dårlig oppløsning, men hurra for vekta. Endret 31. mai 2016 av Audun_K Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Er vel på tide at mac som "forbilde" fjernes. jo tynnere og færre tilkoblinger jo bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå