Casper S Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Skal jeg ha h100i i push pull forran og en vifte bak som exhaust. holder det? Hvis jeg har h100i på toppen må jeg ta av støyreduserende plater + at det ikke er noe støvfilter der. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Hvordan oppsett har du? Jeg ville hatt, dersom mulig, p/p oppe som exhaust, inntak foran, og exhaust bak. Ser ut som at du kan ha to vifter i front for å suge inn luft. Lenke til kommentar
Casper S Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 har tenkt litt og kom opp med at jeg kan ha p/p i front, en vifte på bunn som inntak og en vifte bak som exhaust? evt. en vifte på toppen hvis temp blir for høy. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 har tenkt litt og kom opp med at jeg kan ha p/p i front, en vifte på bunn som inntak og en vifte bak som exhaust? evt. en vifte på toppen hvis temp blir for høy. Jeg ville ikke hatt inntak under på grunn av støv. Ville heller ikke hatt p/p i front som inntak på grunn av varme inn i kabinettet. Noe lignende dette ville jeg gjort, med unntak av inntak i bunn. Lenke til kommentar
Casper S Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Går det ann å kjøpe til et støvfilter til toppen? Det blir vel litt knapt om plassen hvis jeg skal ha p/p i toppen. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Går det ann å kjøpe til et støvfilter til toppen? Det blir vel litt knapt om plassen hvis jeg skal ha p/p i toppen. Ja, det er mulig å kjøpe støvfilter med magnet. Lenke til kommentar
Casper S Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 blir det bra temp på cpu hvis jeg har radiatoren på toppen og viftene blåser ut av kabinettet? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Bunnen på mitt XL R2 har støvfilter. Samme med front. Trenger ikke støvfilter i topp om du bare skal blåse ut. Det skal VELDIG mye til for at temperaturen skal endre seg uavhengig av hvor mange vifter du har og plassering. Se her: Endret 30. mai 2016 av xClaymanx Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 har tenkt litt og kom opp med at jeg kan ha p/p i front, en vifte på bunn som inntak og en vifte bak som exhaust? evt. en vifte på toppen hvis temp blir for høy. Jeg ville ikke hatt inntak under på grunn av støv. Ville heller ikke hatt p/p i front som inntak på grunn av varme inn i kabinettet. Noe lignende dette ville jeg gjort, med unntak av inntak i bunn. Jeg har viftene som vist på bilde i mitt kabinett å det fungerer fin fint. Det er støvfilter i bunnen av kabinettet, så ingen problem å hente inn luft der. Lenke til kommentar
Casper S Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 da har jeg viftene over radiatoren på toppen! Takk xClaymanx og kalleklovn12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå