odargofot Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 morgenstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg scrollet opp og dekket til Ca. 40% oppe og så at bildet da fikk en fantastisk dybde - rett og slett kunstbilde. Scroll opp, dekk til og se om du kanskje vil lage en V2? En stein som stikker opp fra nedre ramme til venstre ville jeg klonet bort Roar Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Jeg scrollet opp og dekket til Ca. 40% oppe og så at bildet da fikk en fantastisk dybde - rett og slett kunstbilde. Scroll opp, dekk til og se om du kanskje vil lage en V2? En stein som stikker opp fra nedre ramme til venstre ville jeg klonet bort Roar hei! Takk for tilbakemelding. Legger inn en versjon to, så kan du se Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg scrollet opp og dekket til Ca. 40% oppe og så at bildet da fikk en fantastisk dybde - rett og slett kunstbilde. Scroll opp, dekk til og se om du kanskje vil lage en V2? En stein som stikker opp fra nedre ramme til venstre ville jeg klonet bort Roar hei! Takk for tilbakemelding. Legger inn en versjon to, så kan du se Muligheten for å ta enda 5-6 cm til oppe er også tilstede hvilket viser at her har du muligheter for både tre og fire versjoner bare med forskjellige beskjæringer. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg