AfterGlow Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Ingen eksisterende mobiler gode nok til deres mobile VR-plattform.Google: – Vent med å kjøpe ny mobil hvis du ønsker å bruke den til VR Lenke til kommentar
Joarn Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Imponerende om de klarer å levere samme ytelse som en high end stasjonær PC, noe som må til for å levere tilstrekkelig oppløsning og minimum 90 FPS... Med mindre vi snakker om Minecraft i VR, men jeg tror ikke det er det VR fans har drømt om i mange år Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Imponerende om de klarer å levere samme ytelse som en high end stasjonær PC, noe som må til for å levere tilstrekkelig oppløsning og minimum 90 FPS... Med mindre vi snakker om Minecraft i VR, men jeg tror ikke det er det VR fans har drømt om i mange år Det klarer de selvfølgelig ikke. AtW 2 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Imponerende om de klarer å levere samme ytelse som en high end stasjonær PC, noe som må til for å levere tilstrekkelig oppløsning og minimum 90 FPS... Med mindre vi snakker om Minecraft i VR, men jeg tror ikke det er det VR fans har drømt om i mange år Jeg tror det er en viss forskjell på Witcher 3 og Candy Crush. På mobiler er det jo mye video content f.eks som kommer til å bli avspilt, ikke spill. Samsung har allerede VR skjermer i både Oculus og Vive, og de har en telefone som kommer om noen måneder (Note 7). LG har høyest oppløsning av nevnte partnere (1440p non-penTile) HTC og Huawei må jo bare kjøpe skjermer fra noen, der bransjens største aktører tilfeldigvis er LG og Samsung. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Det som trengs er en enighet om VR-standard så vi slipper en ny bluray vs hddvd-krig. For å skape enighet må det være en ressursrik utvikler bak konseptet og standarden må være åpen for all fremtid.Ellers så blir det et ganske krevende opplegg, der minimumskravene bør begynne på Full HD per øye og 60 fps. Så kan gjerne anbefalte krav være noe høyere. For stillfoto og videoopptak bør opptakene være minimum 4K 60 fps fordi man bare ser et lite utsnitt av opptaket til en hver tid. For generert grafikk som AR og VR spill er det mye enklere siden kun det som er innenfor synsfeltet må rendres. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Så klart jeg vil ha VR-briller. Jeg kjøper ny bobil, hvis den streiker. Med andre ord, jeg har bobil så lenge en lever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg