jmi Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Noen som har klart å få Harmony til å styre Get-boksen etter den siste oppdateringen av sistnevnte? Må den læres opp fra bunnen av, eller finnes det en ferdig profil som funker med det nye menysystemet? Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hei, Jeg bruker en Harmony touch mot Get Box 2, og sleit også med denne mot den oppdaterte boxen. Dessverre har jeg ingen annen løsning enn det jeg gjorde, rulle tilbake til den gamle programvaren som i mine øyne er mye bedre. 1 Lenke til kommentar
jmi Skrevet 13. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2016 Takk for svar, det var det jeg var redd for... Måtte du kontakte Get for å rulle tilbake eller kunne du gjøre det selv? Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Tok kontakt med Get kundeservice på chat, og etter ca 15 min var boksen automatisk blitt satt tilbake på gammel versjon. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg bruker Harmony Elite, bare gikk inn i oppsett og programmerte knappene fra originalkontrollen. Det gikk helt fint (det betyr man bruker IR ikke wifi), men har radiosignaler for harmony som konverteres til IR før det sendes til getbox2. Merker ingen forskjell med tanke på ytelse og respons. 1 Lenke til kommentar
jmi Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Ah, greit å vite at det vil funke til neste gang det blir aktuelt. Har uansett rullet tilbake til det gamle interfacet, fikk aldri teken på det nye - og tilleggsfunksjonaliteten var det ingen i familien som så noen særlig nytte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå