029kid Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Kan noen tipse om et decent program som lar meg printe ut det nødvendige dersom jeg allerede har ferdig printete logoark med giro nederst ? Jeg trenger mao kun fylle inn beløp, forfall, tekst osv. Kan ikke bruke feks Conti da denne autogenererer fakturanummer noe som allerede er printet på arkene. Endret 30. mai 2016 av 029kid Lenke til kommentar
tvv Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Kan noen tipse om et decent program som lar meg printe ut det nødvendige dersom jeg allerede har ferdig printete logoark med giro nederst ? Jeg trenger mao kun fylle inn beløp, forfall, tekst osv. Kan ikke bruke feks Conti da denne autogenererer fakturanummer noe som allerede er printet på arkene. Kan du ikke bare lage en mal i et eller annet Office program - om jeg har forstått det slik at du bare skal legge inn opplysninger ikke gjøre noen beregninger?? Lenke til kommentar
029kid Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Stemmer, men skal lage eller finne et produkt som gjør dette enkelt. Kan alltids lage en mal i feks Word, men det er min far på 70 som skal bruke dette. Han er alt annet enn PC kyndig, opplegget må være idiotsikkert. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Min far bruker gratisprogrammet "FakturaLarsen". Han har også ferdige fakturaer med nummer, som han printer på. Fungerer OK, så lenge det ikke skal faktureres ofte, tar litt tid å lage til en faktura. Er også mulig å legge inn varekoder for gjenbruk i senere fakturaer. Lenke til kommentar
ExcelGuru Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Hei! Du kan jo prøve denne Excelmalen: http://www.excelguru.no/lage-faktura-i-excel-og-sende-som-pdf-fra-outlook/ Lite er idiotsikkert, men tror den er rimelig pappasikker. Vennlig hilsen Ketil Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Kan noen tipse om et decent program som lar meg printe ut det nødvendige dersom jeg allerede har ferdig printete logoark med giro nederst ? Jeg trenger mao kun fylle inn beløp, forfall, tekst osv. Kan ikke bruke feks Conti da denne autogenererer fakturanummer noe som allerede er printet på arkene. fryktelig fin faktura er ivertfall et norsk fakturaprogram, usikker på åssen det er med de mulighetene med å la være å printe giro (evt printer det kanskje over) men er jo verdt en titt hvis du bruker linux: https://sourceforge.net/projects/finfaktura/ det jeg ivertfall vet det gjør er å printe logo og giro på et vanlig A4 ark Endret 31. mai 2016 av marius77 Lenke til kommentar
Johan Andre Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Kan en løsning være å ta i bruk et fakturaprogram som lar deg sette første fakturanummer selv?. Da kan du bare sette første fakturanummer til det som står på det ferdig trykte fakturaarket? Et bra program som lar deg gjøre dette er Cretica Faktura. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå