Gå til innhold

Bærbar pc til Legion, maks 5000,-

Anbefalte innlegg

Kevlar; det har du helt rett i! :)   Jeg har det bare i bakhodet at vi fylte opp pc`en vi har nå relativt fort, og uansett hvilken jeg kjøper blir det felles pc for hele huset og skal således inneholde alt fra bilder og video til musikk og spill. Og siden jeg ikke er så inne i det her, tenker jeg stor harddisk umiddelbart. (Jeg skulle sikkert ha presisert at pc`n skal være til annet bruk i tillegg, beklager det!) :)

Nagina; jeg kunne godt tenke meg å prøve en SSD siden jeg ikke har noe erfaring med det. Hva med denne her folkens?  (bare for å ta en med både HDD og SSD....og en pris jeg må ta på avbetaling i såfall...bør vel snart endre tittelen på denne tråden....)  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, du rykket plutselig fort opp i budsjett her! :D Den MSI-maskinen du linket til nå er omtrent den samme som jeg har brukt i et knapt år (bare at jeg har et 970m grafikkort), og du kommer til å bli usedvanlig fornøyd! Stillegående ved normal bruk, solid chassis som ikke ser billig ut, meget god skjerm, god lyd i de integrerte høytalerne, du får en "turboboost" knapp som du kan bruke når du trenger ekstra kjøling, Du kan kjøre alle spill som har kommet til dags dato finfint på medium eller high grafikk, og kan kjøre de fleste spill som vil komme de neste to-tre årene. Du har også mulighet til å sette i 8gb med ram ekstra hvis du trenger det. (Eneste er at du kanskje burde vurdere et 970m kort, men er usikker på prishoppet)

Endret av funchenstein
Lenke til kommentar

Hehe, ja du har rett i det; der er jammen vanskelig å stoppe når det er så mye lekkert å finne! Og fy søren så deilig det hadde vært med en skikkelig gaming pc; har aldri hatt det før. Dessuten var det var jo litt flaks at du har den jeg linket til (sånn ca.), for da er den jo brukertestet for meg også. ;)   Moro; kjenner det klør i fingra etter å bestille!  :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nei altså, du virker å være veldig opptatt av hvilken HARDDISK som vil være best for Legion, mens det i praksis vil være, tja, fjerdeprioritet? :)

Nå var det snakk om 2 PCer med samme grafikkytelse hvor forskjellen er:

MSI - Tacky design

Asus - SSD

Ingen tvil om hva jeg hadde valgt iallefall :) 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Vekker denne tråden litt opp jeg; har spørsmål til de som har denne pc`n eller tilsvarende: Jeg syns lyden ut ikke er spesielt god; den låter hul, akkurat som pc`en står i en liten boks eller noe. Noen som har noen tips om innstillinger som kan bedre lyden?  I tillegg syns jeg lyden rett og slett er litt lav, selv på maks. Den er super med head-set da. :)

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Høyttalerne er vel bare dårlige, veldig lite å gjør med det.

Utifra det lille jeg leste meg frem til så er det jo blant ikke dedikert subwoofer. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...