Neonex Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Hei. Setter pris på litt innspill her. Driver og funderer over alternativene mine. Har en sony z3 compact mobil som skal leveres inn til rep for 3. gang, med samme feil. Det er også kommet en 4. feil, slik at jeg uansett vil kunne heve kjøpet mitt. Kjøpt hos expert, som har tlf nå til 4074 kr (men ingen på lager i min farge, 2 stk i andre farger). De har evt den nye og oppdaterte modellen z5 compact. Kan de slippe unna med å gi meg en ny tilsvarende tlf, men i annen farge enn jeg har nå, hvis jeg ikke selv ønsker det? Jeg kjøpte den til 1 kr, men med abonnement + ekstra kostnad på abb for nedbetaling av tlf. Dette beløp seg over 12 mnd til ca 6,100 (i faste avgifter, ikke faktisk regning). Ansees disse 2000 ekstra som urimelig kostnad fra butikkens side? Jeg tenker jo det lureste er å heve kjøpet, ta pengene, og så kjøpe ny tlf for pengene, og dermed tjene inn en tusenlapp, men vil jeg få gjennomslag for dette ihht urimelig kostnad punktet, tror dere? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 http://www.dinside.no/912944/reklamasjon-paa-mobil-med-bindingstid Tipper denne gir deg greit svar. Forøvrig er vel z5c plaget av overoppheting, så kan være lurt å se på en annen telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå