Gå til innhold

Hjelp til Star Wars:KoTor

Hotmale

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg sitter nesten konstant og spiller dette spillet ,men i stad fikk jeg en kjepp i eikene.

Jeg er på The Star Forge og jeg har kværka Bastila. Så får du se at The Republic skal bombe The Star Forge med full kraft.

Så jeg skal vel komme med av skipet, med The Ebon Hawk, men jeg ville også tru at jeg skal sloss med Darth Malak .

Men det er ingen steder å komme seg ut, fordi alle dørene er låst,og jeg har ikke mulighet til å åpne dem! jeg støter ofte på noen dark jedi's og noen andre sith folk.

Jeg vet ikke hvor de kommer fra heller. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre? :shrug:

takk for svar på forhand!!

PS: Spillet er et must for dere som ikke har det.Kjøp Det!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann!

jeg har gått igjennom spillet en gang og så vidt jeg husker så skal du gå inn døra til høyre etter Bastila. Hun er vel i et navigasjonsrom eller lign.

Der skal du treffe Malak men han stikker av. Så låses begge dørene (en i hver ende) og du må slåss med ett hav av roboter. Når du har tatt de kan du gå inn den ene døra og du vil treffe Malak:)

Det er en stund siden jeg gikk igjennom det så jeg kan ha glemt noe men tror det skal være riktig.

Her selv startet på ny og prøver denne gang å holde meg på The Dark Side så mye så mulig :mrgreen: .

Lykker til

Lenke til kommentar

akk, og akk. jeg føler meg skikkelig dum, jeg løp gjennom hele levelet flere ganger men så var det bare den døra ved bastila som var utilgjenglig litt tidligere....arrgg!

Takk For hjelpa uansett!!Snakk om å drite på spaden.

Jeg tenkte også på det å spille det en gang til, men bare være OND... :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...