Gå til innhold

Rød sommerglede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt jeg ikke valgte blomster idag da - har jo nok av dem og mer blir det når jeg får redigert alt fra 16. mai = 2. pinsedag.

Ikke lett å få striglet pent og pyntelig de blomstene. Har nok av dem i diverse farger fra India hvor de fantes både i digre kjerr og lange hekker å gjemme seg bak for enkelte huseiere.

Men rødt og grønt blei det jo og det er farger som liver opp i hverdagen.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godt jeg ikke valgte blomster idag da - har jo nok av dem og mer blir det når jeg får redigert alt fra 16. mai = 2. pinsedag.

Ikke lett å få striglet pent og pyntelig de blomstene. Har nok av dem i diverse farger fra India hvor de fantes både i digre kjerr og lange hekker å gjemme seg bak for enkelte huseiere.

Men rødt og grønt blei det jo og det er farger som liver opp i hverdagen.

Roar

Hei Roar!

Blomster er jo et takknemlig motiv da. De er vakre og står sånn nogen lunde i ro. :)

Jeg har tatt mange blomsterbilder i helga, men utfordringa i slike bilder er å få til "det lille ekstra". Det er ikke så lett synes jeg.

Dette bildet er vel ganske ordinært i så måte. :)

Men som du sier så ble det fine farger som liver opp litt.

Takk for besøket i dag også!  PS..ser at jeg skulle klonet vekk det røde oppe i venstrehjørnet.. :mellow:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott fargeeksplosjon av et blomsterbilde .Ser du har det samme problemet som jeg har - det å få røde blomster helt i fokus . Har lest et sted at det har noe med fargen/fargetemperaturen å gjøre .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott fargeeksplosjon av et blomsterbilde .Ser du har det samme problemet som jeg har - det å få røde blomster helt i fokus . Har lest et sted at det har noe med fargen/fargetemperaturen å gjøre .

Mvh

Alec

Hei, Alec!

Men det som er enda verre enn rødt er gult synes jeg. De blir liksom så lett utbrendte. Men når man tar bilde av en busk slik så vil jo noe være i fokus og andre ikke.

Håper du har det fint i Bergen. Her kom regnet igjen nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...