mrdalesen Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Vil bare advare alle og enhver som vurderer å handle fra gearbest. Bestilte en mobil der, pengene ble tatt fr akonto og de krevde at jeg skulle providere bilde av førerkort og strømregning for å bevise hvem jeg var, jeg nektet og de sa det var greit. Fikk ingen mailom at telefonen var sendt iløpet av 3 dager, så jeg spurte når den ble sendt, da svarte de mellom 7-14 dager. 2 dager senere fikk jeg beskjed om at de ikke kunne levere mobilen alikevel og de eneste to mulighetene jeg hadde var visst enten å velge en mobil innenfor samme prisramme, å velge en dyrere mobil og betale litt oppå eller så kunne de være så (vennlige) å gjøre pengene jeg brukte på telefonen til in-store credits sm jeg kan bruke senere. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Hvordan betalte du? Via VISA eller Paypal? Uansett så kan du ta saken videre med enten Paypal eller Banken din så vil du få refundert beløpet rimlig kjapt. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 Fikk ordnet det til slutt gjennom paypal! pengene kommer nok inn snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå