Enik Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 est Frank:Mitt navn er Frank -Je suis 15 ans:Jeg er 15 år -Je suis 173 centimètres de hauteur: Jeg er 173 centimeter høy -J'ai bleu et vert les yeux: Jeg har blå og grønne øyne -J'ai les cheveux bruns: håre mitt er brunt -j'habite Bergen, j'ai vécu ici toute ma vie: jeg bor i Bergen og har gjort det hele livet. -Mon famille se composent de; familien min består av; Moi Ma mére Mon pére Ma soeur Mon frére Mon demi-frére Et mon chien. -Sur mon temps j'aime jouer au football et d'être avec des amis: På fritiden liker jeg å spille fotball å være med venner -Mon but dans la vie est de jouer au football dans i'un des plus grands ligaes:mitt mål i livet er å spille fotball i en av de største ligaene Dette er en Fransk presentasjon om meg selv. Håpet noen kunne rette den for meg Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 På fransk HAR man en alder, dvs. "j'ai 15 ans". Når det gjelder høyde kan du si "je fais 1m73", eller "je mesure 1m73". Setning nr. 3 har feil ordstilling, nr. 5 mangler preposisjon og konnektor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå