Gå til innhold

Hit, men ikke lenger...

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ka faen er det du sier!! ?Det er jo helt utrolig merkelig! Si hvor du drar da, så blir jeg med deg! ;)

Tusen takk for alle dine underfundige, morsomme og alvorlige betraktninger! Jeg har satt stor pris på dine bidrag! :)

Takker for tilbud om reisefølge:-) Om Pentaxen ikke dukker opp igjen, så er jeg "still going strong".

Tek.no har hele styringen med kontoene her, og en har ikke muligheter for og justere/slette kontoer uten hjelp fra dem. Ville bytte til e-post adr. som jeg bruker til andre fotorelaterte ting, men det lar seg vist ikke gjøre.

Får kanskje lage en ny profil, for det er nå sabla trivelig her inne:-)...

Lenke til kommentar

Ka faen er det du sier!! ?Det er jo helt utrolig merkelig! Si hvor du drar da, så blir jeg med deg! ;)

Tusen takk for alle dine underfundige, morsomme og alvorlige betraktninger! Jeg har satt stor pris på dine bidrag! :)

Takker for tilbud om reisefølge:-) Om Pentaxen ikke dukker opp igjen, så er jeg "still going strong".

Tek.no har hele styringen med kontoene her, og en har ikke muligheter for og justere/slette kontoer uten hjelp fra dem. Ville bytte til e-post adr. som jeg bruker til andre fotorelaterte ting, men det lar seg vist ikke gjøre.

Puhh! Godt å høre!

Men det må nå gå an for Tek.no å få snudd rundt på epostkonto? Folk skifter jo av og til epostkonto. Vi burde kunne gjøre det selv i grunnen..

Lenke til kommentar

Puhh! Godt å høre!

Men det må nå gå an for Tek.no å få snudd rundt på epostkonto? Folk skifter jo av og til epostkonto. Vi burde kunne gjøre det selv i grunnen..

Jeg sjekka litt, det ser da ut som det er grei skuring å gjøre dette selv?

Trykk på epostadressen din som står på linja oppe til høyre på bildekritikken.

Velg innstillinger

Velg "endre epost eller passord"

Skriv inn ny epostadresse

Trykk "lagre"

Virker ikke dette? :)

Helene

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig ikke så mye tro på at "Nordlandsdjevelen" emigret til Kristiansand forsvinner herfra med det første. Blir nok her under ett eller annet pseudonym.

Men det er er mye tekniske rariteter her.

Vil jeg f.eks. endre teksten etter at bildet er lastet opp og går tilbake til skjemaet får jeg det vertikalt delt med bare en halvpart til venstre. Men klikker jeg avansert nederst på siden så dukker hele siden opp igjen

Tror nok det meste går an å finne ut av her selv om det blir litt labbarunten og puslespill.

Til du finner løsningen så får du bare stå der bak persiennen og kukkelure.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ikke sterk i trua, du Kneppen:-)

Ser at det går an og endre på en del innstillinger, men den e-posten jeg vil bruke, ser ut til og være knyttet til en eller annen virksomhet jeg har rotet meg inn på.... innenfor Tek.no/Diskusjon.no Kan bare ha en profil knyttet til e-postadr. innenfor systemet til Tek.no. Fikk beskjed om at de ikke slettet kontoer..:

"Vi sletter ikke kontoer, men vi anonymiserer dem. Det vil si at vi fjerner visningsnavn, profilinformasjon og e-post fra kontoen.

Innleggene slettes ikke, men unntak på særskilt grunnlag kan vi gjøre. For eksempel dersom enkeltinnlegg eller enkelttråder inneholder særlig personidentifiserende eller personsensitiv informasjon."

Liker egentlig ikke tanken på og ikke ha styringen over ting selv. I diverse andre fora, kan en slette og ellers trylle som en vil, men her er du fanget...

Får se om der ikke dukker opp en ny profil...om ikke annet for og styrke Kneppen i trua:-)

I mellomtiden står jeg her og kukkelurer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...