superman Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 En jeg kjenner skal til USA om ikke så lenge og kan skaffe PS2 spill til en billig penge (tror det var rundt 50 kr) Men vet ikke helt hvilke spill jeg skal velge... Hittil har jeg tenkt på True Crime, Grand Turismo 4 (om det kommer snart) og muligens CMR4/WRC3. Hvilke andre spill er å anbefale? Helst ganske nye. Liker best bilspill, men spiller gjerne andre også (ikke strategi). Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Need for speed underground SSX 3 *grin* De jeg mener er bra Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 No doubt: SSX3! Kan du spille det online på PS2 så er det IALLEFALL verdt det!! har det på Xbox her, uten online eller LAN-muligheter, allikevel rocker det. NFS:U er også kongebra. Det og kan du spille online.. Akk, hvorfor MS, Hvorfor? /me vil også spille online eller i "LAN" Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Need For Speed Underground er bare helt konge. SSX 3 skal vist være det og....hakke prøvd det men NFSU er verdt og bruke penga på!!! Det går også ann og spille online på NFSU å Endret 23. november 2003 av Leffy Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 husk at i usa er det NTSC.. og ikke pal.. så ikke kjøpt no om du ikke har chip. etc. SSX3, NEED FOR SPEED UNDERGROUND, veldig bra spill, Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 :nice: Resident evil code veronica x er bra men ikke bedre en forgjengerne Lenke til kommentar
superman Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Takker for anbefalingene :nice: Noen som vet når GT4 kommer ut? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 gt4 kommer april neste år, det var det siste jeg hørte om det. men prince of persia skal vist være et ganske bra spill. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 gt4 kommer april neste år, det var det siste jeg hørte om det. men prince of persia skal vist være et ganske bra spill. Det kommer 4 januar...!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå