F.Mackey Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har planer om og kjøpe et av disse kabinettene her: skyhawk eller : skyhawk ville dette passe sammen med dette lian li dekselet??? mvh. AMD-GNom Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kommer litt an på hva du mener med "passe sammen". Så lenge dekslet passer til CD/DVD-enheten så passer det nok fysisk inn i kabinettet. Om du tenker på "farge" osv. så er hvertfall fronten på mitt Skyhawk 4616 av sølvgrå plast . Altså har ikke forskjellene i aluminiumsfinishene så veldig mye å si. Har selv et Lian Li 5.25" termometer i en brønn, og den passer iallefall inn just fine. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Ja mente med fargene.. vet at de passer med cd rom. Så du mener altså at det skulle funke fint da? Ikke noen syke kontraster eller noe? får håpe på det for da kjøper jeg Tusen takk for hjelpen mvh. AMD-GNom Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Skulle det mot formodning ikke passe så godt inn er det jo noe fint som heter angrefrist.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå